Dalern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 mulig det blir teit ja, men tenkte mest for å få ett skikkelig bilde av de Var veldig vanskelig å se standen på stolen ut fra det bildet der, det så ivertfall ikke spesielt bra ut for å si det slik Har jeg lagt ut bilder. Så ikke noe mer sutreklut nå hehe Men er enig med det med bildet da. Men som sagt,jeg bærte de rundt om kring med meg da. Heller litt flytting av trekk, enn hull i sete \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Hehehe Kan starte med 500kr, forbeholdt at jeg får de sendt nordover billig Og at det er plug and play, ikke plug and pray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Bud på 1000,- er motatt Så 500 overstiger ikke det gitt \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 1200 Da er dette det høyeste til nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertram Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg kan komme å hente dem for 1250 kr på lørdag. Har vi en avtale der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg kan komme å hente dem for 1250 kr på lørdag. Har vi en avtale der? Se til lørdag om vi har en avtale Hvis noen byr over så går jeg jo for det. Vil jo ha mest mulig for det jeg selger som alle andre =) Men du får følge med, så ser vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Er disse fra en 2 dørs? Hvordan er stoffet under? Gir deg 1300 min venn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 Er disse fra en 2 dørs? Hvordan er stoffet under? Gir deg 1300 min venn... Beklager,ble solgt i dag! \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå