Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 stk, men som det gjerne går... en ble ødelagt av 1 stk stor stein.

Kjedelig å kjøre rundt med bare tre dekk, så trenger en av denne typen.

Har ikke funnet den i butikker her i nabolaget, men kanskje noen har sett eller har liggende brukt som jeg kan kjøpe?

Ettersom det ikke er jeg som har handla felgene, veit jeg ikke merke eller navnet på de heller ( sukk )

7,5x 17 er størrelsen som skal til en E34

De ser ut som de er skrudde, men boltene er bare til pynt.

felgen7mx.jpg

kant7sv.jpg

litt uggent bilde av logo som er på innsiden av felgen:

logo7rm.jpg

Om noen har en anelse hvilket merke, mulig navn ++ så trenger jeg det også

Skrevet

Felgen heter AEZ Paron, tror den er gått ut av produksjon. Men prøv å ta kontakt med Hjulius AS i Kristiansand, da de importerer AEZ felger.

Skrevet

Å inkludere toms bredde og høyde på felgene dine, samt ET, gjør at det kan være litt lettere for oss andre å tipse deg.

Jeg har 2-3 felger liggende som jeg syns ligner fælt på dine. Mine mener jeg på er 8,5"x18". Har stått på en E34 535i som jeg hadde for en stund siden.

Skrevet

@Stonescream:

Jeg tror jeg har tre stk sånne felger som du er ute etter. Men er ikke sikker om de er likedan. Skal sjekke i løpet av kort tid hvis du er interressert i å kjøpe dem :)

Skrevet

Har du de rette felgene, er det bare si fra. Vil i alle fall ha 2 og siden du ikke har noe særlig bruk for 1 vil jeg tro, kan jeg nok ta alle tre ;)

Da har jeg i tilfelle jeg finner flere stener på min vei :(

Skrevet

Jeg skal prøve å få sjekket det imorgen. Har nok alle 4, men den ene har lidd samme skjebne som din. Men de ligger ikke her, så jeg må få en kompis til å ta bilder av dem :)

Skrevet

Høres bra ut BimmerKing.

Sjekka profilen din, dersom M&R betyr Møre og Romsdal, kan det jo hende at det blir en kort kjøretur for meg å evt. hente felgene i og med at jeg holder til i Volda for øyeblikket.

Pedi skreiv:

Å inkludere toms bredde og høyde på felgene dine, samt ET, gjør at det kan være litt lettere for oss andre å tipse deg.

Ene bildet viser det jeg tror er størrelsen, men ikke helt sikker.

7,5Jx17 regner jeg med er størrelse i både størrelse og bredde.

ET?

Skrevet
Høres bra ut BimmerKing.

Sjekka profilen din, dersom M&R betyr Møre og Romsdal, kan det jo hende at det blir en kort kjøretur for meg å evt. hente felgene i og med at jeg holder til i Volda for øyeblikket.

Holder til i Tresfjord i Møre Og Romsdal ja..... :wink:

• 1 year later...
Skrevet

Når det er ny sesong for felger igjen. Noen som har funnet noen lignende som de over i tråden?

Mangler fortsatt 1 og hadde vært konge å kunne brukt de på vinterdekk neste sesong :D

'har rondell 0058 til sommerdekk så trenger ikke før til høsten*

• 1 year later...
Skrevet
Har du de rette felgene, er det bare si fra. Vil i alle fall ha 2 og siden du ikke har noe særlig bruk for 1 vil jeg tro, kan jeg nok ta alle tre ;)

Da har jeg i tilfelle jeg finner flere stener på min vei :(

Du.. Har du ikke hørt om reservehjul ? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...