TrondK Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg skal selge en vifte man fester i taket i enten soverommet, stua, kjellerstua e.l. Viften er vel ca 1,5 m i diameter og det er 4 spotter i den også. Hastigheten er regulerbar. Kom med bud. Viften er i Mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Kunne trengt denne i verkstedet.. Mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 hm,. hvor mye vil du gi?.... Jeg vet ikke helt hvor mye den er verdt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 jeg selger den for 500 kr eller mer... + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 hehe.. litt OT, men sitter spottene på bladene på vifta? eller står de i ro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 hehe.. litt OT, men sitter spottene på bladene på vifta? eller står de i ro ? spottene står i ro,... mens vifta sviver rundt som en propell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Ingen interesse altså? For nå går den snart i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå