henry Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Noen som har bilde av svart E36 med sota ruter? Ser at mange nye biler kommer med sota ruter fra fabrikk, disse har jo da lovlig sota ruter forran forde de er godkjent fra fabrikk, med at rutene slipper inn like mye lys som reglene tilsier. Finnes det ingen godkjente filmer på markedet, som er godkjent med at de slipper inn nok lys? kjipt å betaler flere lapper for å få sota rutene hos en proffesjonell en, så blir en stoppa av purken dagen etter liksom, det var de tusenlappene, så hadde vært kjekt å brukt en godkjent film om det fantes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=442433 Det er ikke lov. Og frontrutene på bilene du nevner er vel ikke sotet, de er tonet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 men fins det ikke firmaer som kan lage ruter som allerede er tonet? det må jo være en genial firma ideè! men prisen på rutene kan bli høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Du kan no send inn side vinduene å får dem smelt om igjen. men det koster flesk. En med camaro her fikk sota alle vinduene betalt rundt om 60000kr for 4 vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 ok, takker for svar Så da blir konklusjonen at det ikke finnes noe film/toning på markedet som er godkjent med et visst lysgjennomslipp som en kan benytte på siderutene forran, sett bort fra den løsningen til 60000kr for 4 vinduer da! Men kom gjerne med bilder som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 all film på fremruter er forbudt,men hvem bryr seg om det? Jeg har vært på 2 eu og kommet i politi kontroller flere ganger,aldri vært noe tema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Kva koster dte å få eit firma til å rone rutene på bilen da? siderutene framme/bak og bak ruta? må sei dte frister skal vertfall ikkje ha på film sjøl, det har eg ikkje trua på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 koster vel rundt en 3-4000 tenker jeg for å få gjort det skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 stikk på høggern å fiks noen løse ruter som du kan ha i tilfelle du kommer borti noen kontroller elns og må på etterkontroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Kva koster dte å få eit firma til å rone rutene på bilen da? siderutene framme/bak og bak ruta? må sei dte frister skal vertfall ikkje ha på film sjøl, det har eg ikkje trua på Hvis du er nøye er det ikke noe stort problem å få det bra til. Compacten din har vel ikke rammer rundt vinduene heller, så da er det desto enklere. Gjorde det på en Chrysler jeg hadde uten rammer rundt vinduene (verken bak eller fremme), og det ble rimelig strøkent. Må bare legge til rette med alt du trenger og bruke god tid på hvert vindu. Har du muligheten til å ta ut vinduene blir det enda bedre. Bakvinduet er desverre den som er vanskeligst, så der lønner det seg nok å enten bruke noen som kan det eller å ha rullegardin (jeg foretrekker sistnevnte). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 hvor mye er det evt i bot hvis en har sotet fremrutene med den svakeste filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 hvor mye er det evt i bot hvis en har sotet fremrutene med den svakeste filmen? Får vel berre beskjed om å fjerne det, og evt. vise bilen uten sotfilm. Viss det er første gangen du blir stoppa for det, vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 ok! har blitt stoppa en gang før men tror ikke de noterte noe på det, var i forbindelse med at jeg kjørte for fort. Blei bedt om å rive den av på stedet. Hvordan er det å se gjennom den svakeste filmen når det er mørkt ute? Har kunn hatt den mørkeste og da så jeg ikke en dritt ut a sidevindune i mørket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå