mEhE Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 forsterker spillte sinsykt bra,men av en eller annet form for jordfeil tok funket ikke forsterkeren... slår seg over i protection.. leverte den inn hos bilradiospes. men de vill ha 3500kr for å reparere forsterkeren.. men er nokså sikker på den kan repareres for mye lavere sum.. bud ønskes https://bilstereo.secure.flexiweb.no/pr ... ew/138162/ AUDISON LRx 1.400 1x900W RMS1 kanals effektforsterker med delefilter. Lavpass filter 40-500Hz trinnløst justerbart 24dB. Justerbar "Q" Subsonic filter. RMS Effekt @13,8V 4Ohm: 1x350W RMS Effekt @13,8V 1Ohm mono: 900W Stabil 1Ohm mono. Signal/støy forhold (A weighed @ 1V): 105dB THD @ 1KHz: 0,06 Dempingsfaktor (50Hz, 4Ohm): 1000 Powertilkoblinger: 35mm kabel Høyttalertilkoblinger: 10mm kabel RCA innganger: L/R Mål (H x B x L): 56mm x 176mm x 370mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Sa dem hva som var ødelagt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 transistorer som måtte byttes eller noe i den duren... husker ikke helt.. nesten et år siden jeg leverte den inn.. om noen kan fikse den for meg for en billig penge sier jeg ikke nei takk:-) edit: de mente også de måtte bytte noe for å kunne måle hva som var feil som jeg måtte betale ekstra for i tillegg til frakt.. jeg er ikke noe god på elektronikk,så vet ikke helt hva de kunne ha gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 kjør opp til asle tryland på vigeland.. han ordner det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 kjør opp til asle tryland på vigeland.. han ordner det.. hvem er det for en fyr? driver han butikk eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 500kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 kosmisk,jeg har samme problemet med en forsterker jeg har liggende mEhE(sony explod forresten) bare å skrike ut hvis det er noen elektro sjefer i nærheten som har lyst til å fikse for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 500kr... koster 4000 ny nå da... når jeg kjøpte den ga jeg 5000kr.. så synes 500 var litt lite.... men du er ikke så langt unna:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 500 +porto! Sann som den er nå er den jo ikke brukbar til annet enn postpresse.. Audison er ingen lett forsterker å feilsøke og rette feil på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 for tenke litt på det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg ga 700 forr samme jobben på min cadence z9000... og det var den vasnkeligste forsterkeren å leite feil på han hadde vorre borti men billig var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg ga 700 forr samme jobben på min cadence z9000... og det var den vasnkeligste forsterkeren å leite feil på han hadde vorre borti men billig var det. Mener du/han at denne er vanskelig å finne feil på?? I forrhold til denne audisonen? Har holdt på med begge. Og cadencen er bare en plate, med noen komponenter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 audison skal være bra kvalitet ivertfall.. bare synd jeg var litt uheldig med dårlig jording i bilen... men blir nok Rockford fosgate forsterker på neste gang.. har du erfaringer med RF forsterker nautilus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Holder meg helt unna RF. Hadde RF før. Før det ble kjøpt opp av japansk firma som er mere ute etter å lage kvantitet. RF er desverre ikke det som det en gang var. Samme som har skjedd med Hifonics som jeg var en tilhenger av før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 ja har sett at det har komme ny type rf forseterker på bilradiospes... de gamle var vel amerikansk? en kompis av meg kjøpt en 1001db eller hva den het i amerika billig(gammel type) den var bare råå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå