BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Dama var med bilen på Eu kontroll her om dagen. Og kom hjem med lappen hvor det stod "2 retningslys- defekter- høyre foran" Det var sideblinklyset på framskjermen fant jeg ut etter en rask kikk. Er en gåen lyspære hvirkelig 2´er feil? Isåfall blir det en dyr pære.... Koster vel ca.190,- for etterkontroll og 10,- for en pære... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Var det alt?Eller var det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det var to stk 1´er feil da.... Det ene skiltlyset bak + litt slakke i et hjullager. Det var det hele pluss den nevnte 2´er feilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Såpass,da er det mulig jeg hadde passert rett inn igjen og spurt om det var seriøst. Hva sier reglene om dette da. Det er vel en punktliste ett sted over hva som gir hva av feil hvis defekt/mangler? Der jeg godkjenner bare rister de på hue når jeg kommer med min. Alt er i orden hver gang stort sett,men blinklysa på skjermene er ikke koplet til engang.Sist fikk jeg slakk i hjullager og blinklysa på skjermene og manglende varseltrekant-bare 1 feiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Dette skal ikke være 2er feil så jeg hadde gått tilbake og fått de til å sende inn godkjenning, selvfølgelig inkludert i den første kontrollen. Kanskje gutta på verkstedet bare ville ha et nytt besøk av dama di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jepp... virka litt vel "strengt" med 2´er syntes jeg.. Det var samboeren som var med bilen, så jeg fikk først vite det i dag.. Må vel ta seg en prat med folket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Er ikke slakk i hjullager litt mer alvorlig enn ei gåen blinklyspære? Da ville jeg heller satt det som 2'er feil hvis jeg absolutt ville hatt de 190 kronene .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Leita litt rundt på sidene til veivesnet og fant denne lefsa http://www.vegvesen.no/servlet/Satellit ... inary=true Retningslys - feil antall.............1 Retningslys - feil farge.............2 Retningslys - feil funksjon........2 Retningslys - løst.....................1 Retningslys - defekter.............2 Retningslys - feil plassering......2 Så hvis en blinklyspære ikke fungerer/er defekt så er det da faktisk 2´er feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Huh? Syke ting. Trodde det bare var 1ere.. skal de ha 2er på de der burde de bli flinkere til å kontrollere at folk faktisk bruker de. Hjelper lite å ha fungerende blinklys så lenge mange ikke gidder å bruke de.. Jeg hadde faktisk et manglende sideblink på EU i juni/juli. Det oppdaget/anmerket de ikke i det hele tatt.. Jeg visste jo uansett om det på forhånd, men var bombesikker på at det var 1er?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 dette fikk jeg også 2er feil på... trodde ikke mine egene øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Stemmer det at retningslys er 2'er feil. Fikk anmerkning på det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Sjekker dere ikke lys før kontollen, kan selvsakt ryke på vei dit. Men med så mange her som har fått den feilen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Hadde en E46 på kontroll her om dagen. Fikk 2er feil fordi brekket var ujavnt.. Er raske 200kr dem får for en etterkontroll! Det var da eneste feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvilket verksted var dette da BalleKnalle?? Regner med det var i Tr.heim en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja stemmer det.. Lønsethagen Autoservice AS http://las.boschcarservice.no/default.a ... 74&nodeId={EC995F10-AE1E-4F92-843C-880D76898A2A} Jaja.. da blir det ny pære da, til ca.200,- Hadde skjønt at det hadde vært 2´er, hvis det har dreid seg om frontblinklysene eller bak. Men på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå