lomiss Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 jeg kjøpte nettop ny bil. så var det lexus lykter på den, og der liker jeg lite. så derfor lurer jeg på om noen her ute som har orginale hvite bmw lykter som dem vil bytte i lexus baklyktene jeg har?? mvh lomiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 ingen som er intreserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 har oroginale baklykter til 4 dørs e36.. bytter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 har oroginale baklykter til 4 dørs e36.. bytter jeg beklager jeg glemte å nevne at jeg må ha coupe lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg har orginale coupe lykter jeg kan bytte i! Int? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Skjønner godt at du vil bytte bort de stygge lexus-lyktene "lomiss". Etter MIN mening ser det helt for jævlig ut på en E36. Clean look med M3-lykter er helt klart å foretrekke. Lykke til med bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg har orginale coupe lykter jeg kan bytte i!Int? Hvor holder du til? ja jeg er intresert. men er det hvite baklykter ikke oransje?. jeg holder til i stavanger. du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Skjønner godt at du vil bytte bort de stygge lexus-lyktene "lomiss".Etter MIN mening ser det helt for jævlig ut på en E36. Clean look med M3-lykter er helt klart å foretrekke. Lykke til med bytte... ja off. takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 ingen der ute som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå