lomiss Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 jeg kjøpte nettop ny bil. så var det lexus lykter på den, og der liker jeg lite. så derfor lurer jeg på om noen her ute som har orginale hvite bmw lykter som dem vil bytte i lexus baklyktene jeg har?? mvh lomiss
325demon Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 har oroginale baklykter til 4 dørs e36.. bytter jeg
lomiss Posted March 22, 2006 Author Posted March 22, 2006 har oroginale baklykter til 4 dørs e36.. bytter jeg beklager jeg glemte å nevne at jeg må ha coupe lykter...
B_M_W Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 jeg har orginale coupe lykter jeg kan bytte i! Int? Hvor holder du til?
mnesby Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Skjønner godt at du vil bytte bort de stygge lexus-lyktene "lomiss". Etter MIN mening ser det helt for jævlig ut på en E36. Clean look med M3-lykter er helt klart å foretrekke. Lykke til med bytte...
lomiss Posted March 22, 2006 Author Posted March 22, 2006 jeg har orginale coupe lykter jeg kan bytte i!Int? Hvor holder du til? ja jeg er intresert. men er det hvite baklykter ikke oransje?. jeg holder til i stavanger. du da?
lomiss Posted March 22, 2006 Author Posted March 22, 2006 Skjønner godt at du vil bytte bort de stygge lexus-lyktene "lomiss".Etter MIN mening ser det helt for jævlig ut på en E36. Clean look med M3-lykter er helt klart å foretrekke. Lykke til med bytte... ja off. takk for det:)
Recommended Posts