Gå til innhold

frontfanger til bmw e36


rayman-85
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har tenk å skifte den orginale fangeren min til en kerscher front. den koster rundt 5000kr og er i plastikk. (festes rett på de orginale festene) men jeg har sitt endel kopier som er i glassfiber koster fra 2500kr og oppover. men da må jeg tilpasse og lage til festene selv. er det noen som har noe erfaring med sånne fangere i glassfiber? (kerscher e46 m3 look)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring med fangere i glassfiber, men har hørt at disse kan lage problemer etterhvert. Festene utvider seg slik at

fangeren ikke sitter riktig. Dette er som sagt noe jeg ikke vet sikkert, så det er sikkert noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv kerscher fanger e-46 m3 look på min E-36. For det første er kerscher fangeren i glassfiber. Passformen er helt ok, men problemet er holdbarheten. Jeg er ikke fornøyd med denne fangeren, da det ikke skal noen ting til for at den spekker (noe som ser veldig stygt ut) Modifikasjoner må til for at innerskjermene kan festes, og kanskje det største problemet er kjølekanalene til bremsene. Disse er problematiske å feste, selv om det følger med egne som er tilpasset fangeren. Personlig angrer jeg veldig på at jeg valgte denne fangeren , og vil på det sterkeste anbefale en original E-36 m3 fanger. Jeg vil med dette fraråde kjøp av en Kerscher fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selger e46 look fanger til E36 for kr 1800 der er det hull som skal festes akkrurat samma som org.front

er det rieger sin e46 m3 look fanger? for jeg synes den ser litt stor ut i forholdt til bilen...

liker kerscher sin e46 m3 look.... har du noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv kerscher fanger e-46 m3 look på min E-36. For det første er kerscher fangeren i glassfiber. Passformen er helt ok, men problemet er holdbarheten. Jeg er ikke fornøyd med denne fangeren, da det ikke skal noen ting til for at den spekker (noe som ser veldig stygt ut) Modifikasjoner må til for at innerskjermene kan festes, og kanskje det største problemet er kjølekanalene til bremsene. Disse er problematiske å feste, selv om det følger med egne som er tilpasset fangeren. Personlig angrer jeg veldig på at jeg valgte denne fangeren , og vil på det sterkeste anbefale en original E-36 m3 fanger. Jeg vil med dette fraråde kjøp av en Kerscher fanger.

takk for tips :) men vet du om noen fangere som er i plastik som har den samme looken som kerscher har? vet du hvor mye den fangeren "bygger ned"? er den like høy som den orginale fangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kerscher fangeren bygger omtrent like mye ned som en original fanger. jeg valgte den på grunn av at det var den "høyeste" e-46 m3 look fangeren. Rieger sin E-46 m3 look fanger er i plast og er mer solid, men denne bygger en del lenger ned ( med min bil som er senket 80mm vil bilen da vile på denne fangeren, mao. ingen bakkeklaring) Ingen uoriginal fanger er uansett like sterk som en original :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en svart e36 sedan senket med 18". jeg har ikke tenkt å ha sidekjørt eller bakfanger, har bare tenkt å skifte den sjedelige org. fronten. er det noen som har noe forslag til en fanger som ikke blir "for mye"? (utenom m3 fronten da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut denne m5-fangeren til e36, www.styling-tech.no

Merke Huthmann Tuning & Automobile Type M5-look

Styling Pris kr 5190 ,-

Hadde jeg vist om denne fangeren når jeg hadde e36"en min,ville jeg ha kjøpt den :D Kjøpte istedet den gang en m3-fanger.

Har ikke sett en e36 med 5m-fanger noensinne "live" eller blad osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men jeg var innom OS bildeler i dag. Han sa at de hadde fått inn en ny M3 fanger til e36... Med løse lister som orginalen? Han mente Bavaria også brukte disse nå istedenfor orginalen.... Plast eller glassfiber? Noen som vet?

Kostet rett under 3000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...