Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 http://www.cardomain.com/ride/739999 feiiiit hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Det er virkelig -LATTERLIG- at det faktisk er lov til å ha en slik bil i andre land... dvs, det KAN være at dette bare er en showbil, men hvis ikke, så er det virkelig på jordet at den får lov til å kjøre på veien. PS: Men nydelig var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Hehe..Rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Synes den var skikkelig rå jeg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 minner meg om nye Formel 1 bilen til McLaren Mercedes..den er flott! (og kjapp).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 jeg ser for meg at denne bilen, i enkelte spesielle vær og lysforhold, kan være vanskelig å få øye på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Eller komme kjørende, hvor du møter denne, og da får hele sola sitt gjenskinn rett i fleisen. Selv om det er rett strekke da, så er det meget mulig å kjøre ut av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Chrome er jo ganke kult, og på en kul bil ble det dobbeldt så kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Eller komme kjørende, hvor du møter denne, og da får hele sola sitt gjenskinn rett i fleisen. Selv om det er rett strekke da, så er det meget mulig å kjøre ut av veien. Hadde muligens kjørt av vegen uansett jeg da, sol\overskyet, om jeg hadde møtt denne bilen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Stygg bil, med stygg styling. Vert bedre uten stylingen og med en sikkeleg farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Stygg bil, med stygg styling. Vert bedre uten stylingen og med en sikkeleg farge. GTR styling dette da men, er vel like stygg fordi sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 GTR styling dette da men Flossman wide body kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Er nesten det samme..! Små detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er nesten det samme..! Små detaljer. Bilder av begge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Senere opptatt med poker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå