jcvold Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 har lyst på nye framseter i min e46 320ci. hvem forhandler,og hva må man gi for to ok recaro,sparco,fk eller lignende stoler? åssen er det å montere de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 meget enkelt å montere, hvorfor ikkje berre, sportstolene som hører til bilen din da? er meget bra. hadde det i forrige bilen min. i skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 det er ikke sportstoler i bilen min... derfor denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Skal du ha stoler må du prøve dem for å finne ut hva som passer deg best. Gundersen motorsport har alle sparco stolene så der går det an å få prøvd dem http://www.gundersenmotorsport.com/ Hellanor er importør av recaro http://www.hella.com/produktion/HellaPo ... llanor.jsp Du finner priser på begge sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 på gundersen motorspot var det stive priser,eneste jeg hadde råd til var barnesetet 8-20.000,- for et sete er litt for mye på hellanor fant jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Hva er du egentlig ute etter? At det ser bedre ut eller at du sitter bedre fast? Og hva vil du legge i det..? Hvis du finner noen orginale sportsstoler så er jo det et alternativ, de passer iallefall rett inn og du slipper stresset med understell osv. Av andre stoler blir det fort dyrt hvis du skal ha med vipp osv, noe du jo så. Gundersen har likevel noen til 4-5k.. Kollevold har vel noen OMP-stoler til rundt den prisen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 det er ikke sportstoler i bilen min... derfor denne tråden... Ah, djizes! SPORTSTOLENE SOM EN FÅR ORGINALT TIL E46!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 det er ikke sportstoler i bilen min... derfor denne tråden... SPORTSTOLENE SOM EN FÅR ORGINALT TIL E46!!! åja,jo de er veldig interesanne! hvor får man tak i sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hva med M3 stoler? De er veldig fete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hva med M3 stoler? De er veldig fete Her er et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hva med M3 stoler? De er veldig fete jaja,konge de! men hvor får jeg tak i slikt? HVOR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg regner med at de fleste BMW forhandlere selger disse. Sikkert en smule dyre da... Du kan jo også høre med koed.dk om hva de skal ha for M3 stoler? Men husk; De fleste BMW forhandlere gir BMWCCN rabatt. Jeg tror ikke koed gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 jaja,konge de! men hvor får jeg tak i slikt? HVOR!!!! legg inn en ønskes kjøpt annonse på www.autopower.se eller ta kontakt med www.koed.dk evt ta kontakt med disse i tyskland: www.car-parts-mueller.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå