BMW_Racing Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Noen som kjenner til den ?? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... ult#bilder er jo litt "ulv i fåreklær". Kunne godt tenkt meg den motoren i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Lurer litt på hvorfor den ikke er registrert ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Viss du ser NØYE på bilde, Så ser du at han har sladda Reg. NR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 hehe, ser det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er ikke det en E36 M3 motor da? Eller er jeg bare blond som altid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er ikke det en E36 M3 motor da?Eller er jeg bare blond som altid? Joda, det står jo faktisk i annonsen at det er E36 M3 motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Er ikke det en E36 M3 motor da?Eller er jeg bare blond som altid? Joda, det står jo faktisk i annonsen at det er E36 M3 motor... Aha, jeg så bare på bildene jeg Damn, jeg kan jo faktisk skille ut to motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 ja jeg kjenner den karen godt jeg. bilen er orginalt en 320 mener jeg. lakket for 2 år siden etter en bulk i en bakskjerm. bilen ble bygget i sommer men fikk den ikke til og gå rent, men har vist skiftet bensinpumpe og div så nå skal den være frisk. pen bil og c til vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 men ikke godkjent... Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 ikke godkjent nei. rundt 60k men han var åpen for bud. han er vel auda mekaniker og så d er vel greit utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 sikkert damn morro da! helt til en, som ihvertfall eg hadde gjort. Brent rett av veien og knekt ned en skokk med folk, og havna i buret og aldri fått lov til å sitte bak rattet på en bmw mer. hmmm-.... trukke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå