Custom Edition Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 ja er glad det er sjefen som betaler det og ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 noen her som vet hvor mye det er i omreg på en 1996 mod?. Ka du ska kjøpe d no Kjellemann? ska nok ikje kjøpe nåkka, har vel heller solkt nåkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hørte med biltilsynet angående det å slippe omreg. avgift, men dem sa at når den ikke ble omregistrert innen 3 mnd etter første omreg. avgift så ble det full avgift... mener det var ca 15500,-... ser avgiften har økt litt allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 noen her som vet hvor mye det er i omreg på en 1996 mod?. Ka du ska kjøpe d no Kjellemann? ska nok ikje kjøpe nåkka, har vel heller solkt nåkka Å faen det har du vel ja! Seat'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2006 jeppz no e i kvitt wagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 helt syke priser.har nettop sponsa tollvesenet med 6052,- kr for min e46 320Ci... sure penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Lurer på en ting ang. omreg. Kjøpte en Golf 2 i går og han jeg kjøpte den av hadde selv kjøpt bilen 25 februar. Siden det er under 3 mnd siden den ble omregistrert forrige gang...Vil jeg da slippe å betale omregistreringen?Og hvis det er slik. Hvordan vil det blir hvis jeg selger bilen om kort tid? Vil samme regelen gjelde for evt. kjøper hvis han kjøper den innen 3 mnd etter at jeg har omregget den? Eller blir det bare fri omreg. for han hvis han kjøper bilen innen 25. mai? (beklagre litt dårlig forklaring) Er 2 mnd,. Jeg kjøpte min bil fra forrige eier etter 2,5 mnd,. altså 14 dager for seint = 9000 kr i omreg avgift... duste Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Jeg bidrog nylig med 6.052kr for å få lov til å eie en 96mod (Reg 95) 328i coupe.... e36. Huff.... Får vondt i pengeboka bare med å tenke på alle pengene jeg har lagt i statskassa gjennom årene. Har eid over 40 biler... Da sluttet jeg å telle... La oss si 2000kr i gjennomsnitt på disse da hovedtyngden har vært eldre biler... Det blir 80.000kr hvis jeg ikke tar helt feil? Fy søren for et land... Men ok... jeg er ufør nå og kan ikke klage. Har det jo greit... Så jeg har kansje ikke lov å klage for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Lurer på en ting ang. omreg. Kjøpte en Golf 2 i går og han jeg kjøpte den av hadde selv kjøpt bilen 25 februar. Siden det er under 3 mnd siden den ble omregistrert forrige gang...Vil jeg da slippe å betale omregistreringen?Og hvis det er slik. Hvordan vil det blir hvis jeg selger bilen om kort tid? Vil samme regelen gjelde for evt. kjøper hvis han kjøper den innen 3 mnd etter at jeg har omregget den? Eller blir det bare fri omreg. for han hvis han kjøper bilen innen 25. mai? (beklagre litt dårlig forklaring) Er 2 mnd,. Jeg kjøpte min bil fra forrige eier etter 2,5 mnd,. altså 14 dager for seint = 9000 kr i omreg avgift... duste Norge Den 24.02.06 omregistrerte den forrige eieren bilen som jeg kjøpte 21.03.06. I dag fikk jeg et fint brev med giro på 1402 for omregistreringsavgift. Hvordan kan det stemme? Kan det være at forrige eier ikke har rukket å betale omregistreringen før han solgte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 det kan vel godt være mulig. du får jo en faktura med en mnd betalingsfrist så det er ikke sikkert han har betalt da nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 La merke til at vognkortet står i hans navn..Og man får vel ikke nytt vognkort hvis man ikke har betalt omregistreringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Nei du må betale reg avg først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 nei det skal man ikke få nei. det var jo rart. du får ringe til dem og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 nei det skal man ikke få nei. det var jo rart. du får ringe til dem og høre. Ja ring dem og hør. For det skal være gratis innenfor 2 mnd... De har sikkert bare gjort en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Går omregistreringsavgiften på første gangs registrering, eller første gangs registrering i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå