elementz Skrevet Mars 21, 2006 Skrevet Mars 21, 2006 Topic sier seg selv.. har vanlige pærer nå.. har det noe og si?
Michael Skrevet Mars 21, 2006 Skrevet Mars 21, 2006 Mener det er 1.2 w kan max ha 2.3 w ellerno, veldig vrient å få taki dem pærene. Jeg har dem største pærene i mine, blir mye klarere lys i ringene
Håvard ///M3 Skrevet Mars 21, 2006 Skrevet Mars 21, 2006 Mener det er 1.2 w kan max ha 2.3 w ellerno, veldig vrient å få taki dem pærene.Jeg har dem største pærene i mine, blir mye klarere lys i ringene Du kan ha opp mot 3 watt i de minste pærene. en vanlig bilrekvesita butikk har slike pærer.. også andre somf.eks wurth. så vanskelige å få tak i er de ikke! Jeg mener sterkere (som 6 w) pærer gir mindre klart lys i ringene. De lyser opp all innmaten i lykta slik at ringene ikke får samme effekt som svakere pærer,de får altså mindre kontrast mot opplyst bakdel. Det ser også ut som at ringene er svakere nederst i bunn med sterke pærer..det har jeg ikke sett hos de med svakere..
Dan Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Hvor sitter disse pærene og hvordan bytter du dem? Er det likt på FK?
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Du må ut med lykta og dele den. Pærene sitter i bruddet på ringene. altså i toppen på in.pro sine.
Tumaz Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 det sitter 6w halogenpærer med hvitt lys i dem, koster ca 150 stk. noen som vet om man må bytte alle angeleyespærene hvis en har ryke? eller holder det med å bare bytte den som har ryki?
Håvard ///M3 Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 holder med å bytte den som er ødelgagt,men da kan du være sikker påat en annen ryker like etterpå. Best å bytte alle. Koster litt når det er åtte stykker men, om du tar begge lyktene.
elementz Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Skrevet Mars 24, 2006 Altså, jeg har vel vanlige 6W pærer nå.. skal bytte ut pærene på parklys nærlys/fjernlys med svakere pærer? Fullstendig navn på de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå