Gå til innhold

GPS sporing av bilen?

Andreaz
 Share

Er 5000,- som en engangsinvestering overkommelig for å passe på gobilen?  

42 stemmer

1. 1. Er 5000,- som en engangsinvestering overkommelig for å passe på gobilen?

• Nei, for dyrt
      12
    • Ja, siden bilen koster en årslønn, så er det verdt det
      14
    • Ja, BILLIG forsikring for å finne igjen gullet mitt!
      16

Anbefalte innlegg

ja, jeg skjønner at dette kan være et mulig scenario, men om tyvene er villig til å gå så langt "de venter på deg og slår deg ned eller bryter seg inn i huset og tar nøklene der." så klarer de vel å tilintetgjøre eventuelle system også.... Det er sikkert ikke DUMMMT å ha dette systemet, men noen overhengende fare for at det skal skje akkurat deg er det vel kanskje ikke, hence min komentar om å være en anelse paranoid. Det hele handler om å vurdere risiko i forhold til pengene... om man mener at det er så stor sjanse for at akkurat din bil blir stjålet kan man jo løpe og kjøpe alle slags geniale sikrings-systemer, men jeg for min del ville sjanset litt på at det gikk greit uten, og heller brukt de pengene på noe annet moro. Tror de som selger disse sakene ler hele veien til banken over folk som på død og liv må leve i sikkerhet...

om noen her har de fryktingytende tallene som indikerer at dette er et must skal jeg legge meg flat, men intil da må nok jeg føye meg inn i rekken med de som lever farlig nær kanten av stupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blir slått ned på utsiden av døra si, tror jeg det er fåtall av i Norge ennå. Men innbrudd i hjemmet ditt, hvor de kun tar bilnøklene leser jeg mer og mer om. Så selv om tyvene er så "smarte" at de stjeler nøklene til bilen som ikke kan startes uten, har de ingen anelse eller mulighet til å vite at et sted inne i dasjbordet sitter det en sporingsenhet... Ikke før de eventuelt demonterer bilen, men forhåpentligvis har man sporet bilen før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...