TOREBMW Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 til min fortvilelse så er bilen min så høy bak at jeg må til med noen lavere fjærer..er det noen som har liggende..trenger kun bak 60mm eller noe..må prøve meg frem siden jeg ikke vet hva eksistrerende er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 eg har både 40 og 60mm viss du vil låna te å prøva deg fram me.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 ah supert..skulle prøvd 60mm tror det kan være i rette høyden for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 det ble rett og slett perfekt med 60mm senking takker jarli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1s0ne Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 hva har du foran? jeg har 60/60 liggende umontert her og da er jeg redd baken vil sige litt.. stemmer d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå