Bmwfanatic Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Beklager min tegning i paint, og dårlig tid.. hehe.. dere skjønner sikkert hvor jeg har kuttet, og hvor jeg har loddet på ledninger.. Har montert kjørelys i den ytterste, og brems i den innerste.. Alle kjørelys pærer er 5w som originalt, og brems er 21w.. (kanskje det ser rart ut på bilde, pga mobilens kamera, men det ble strøkent.. lyser ikke rart, om det ser slik ut.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Hvor poulært er dette på eu-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg har baklys, og jeg har bremselys.. hva mer kan dem si? ser jo ikke uorginalt ut, så lenge man ikke vet det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 Skal det ikke være tåkelys bak der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 hysj.. det fungerte ikke, så det tok ikke jeg så tungt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 send bilde av hvordan du gjorde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja, skal gjøre det, og ta bedre bilder i morgen.. Ble i allefall mye finere, bilen ser litt "breiere" ut.. Så er utrolig fornøyd med denne modden.. og er stort sett e28 kjennere som tenker over forskjellen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Helt enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 Nå har jeg oppdatert med bilder.. Dårlige bilder, men dog, jeg har da oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå