Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok dårlig med Gatebil på våler banen i år, tar nok BMWCCN treffet på Rudskogen istedenfor. Men så blir det vel Gatebil på Rudskogen i juni vil jeg tro..

Skrevet

heller litt mot BMWCCN treffet. Blir vel lite kjøring på gatebil da dette blir mer og mer show en kjøring for den vanlige mann i gata.

Skrevet

hmm, har aldri vert på noe bmwccn treff før, virker jo litt stas da!! noen som kan fortelle litt om de??

eg har no meldt meg på vålertreffet, må vell kjøre litt på bane og kose meg:=) M-POWER

Skrevet

Skal verfall på treff i år, var planen at eg skulle på gatebbil i fjor, men det vart ikkje noko av :cry: blir vertfall bmw treffet..den er grei! :D

Skrevet

Hvis jeg kommer meg på noe treff i slutten av mai (*midt* i eksamensperioden) så er jo Rudskogen nærmest, så blir vel kanskje BMWCCN.. men får nå se. Moro å være på Gatebil når alle har skrudd hele vinteren og alle bilene fungerer.. en stund.. pleier å være litt frafall av grombiler mot høsten. På Gatebil kommer jeg jo ikke til å kjøre selv, og nå har jeg ikke kjørt på Rudskogen, men jeg innbiller meg at Våler er mer moro. God fart i svingene der. :)

Skrevet

Håper på å få kjørt på våler i mai.Begynner å dra seg til med bilen,så det er store muligheter for at det blir noe av i år.Gleder meg som en unge.

Skrevet

Jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre det men jeg tipper det blir gatebil i mai og bmwccn i september. Er jo tross alt på våler som ikke ligger mer enn 1,5 timer unna meg..

Får se hvor lenge jeg vil vente før jeg tar med bilen på banen :)

Skrevet

Får se hva det blir. Har lyst til å teste bilen på bane, å da må det jo bli bmwccn treffet. Men gatebil er vel mye mer show å morro sånn ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...