mAZE Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Blir nok dårlig med Gatebil på våler banen i år, tar nok BMWCCN treffet på Rudskogen istedenfor. Men så blir det vel Gatebil på Rudskogen i juni vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 seff skal jg på gate bil..MÅ det.. hehe.. blir konge det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2006 heller litt mot BMWCCN treffet. Blir vel lite kjøring på gatebil da dette blir mer og mer show en kjøring for den vanlige mann i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 hmm, har aldri vert på noe bmwccn treff før, virker jo litt stas da!! noen som kan fortelle litt om de?? eg har no meldt meg på vålertreffet, må vell kjøre litt på bane og kose meg:=) M-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Blir rudksogen på meg ja,,kansje på tide å teset bilen der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Skal verfall på treff i år, var planen at eg skulle på gatebbil i fjor, men det vart ikkje noko av blir vertfall bmw treffet..den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvis jeg kommer meg på noe treff i slutten av mai (*midt* i eksamensperioden) så er jo Rudskogen nærmest, så blir vel kanskje BMWCCN.. men får nå se. Moro å være på Gatebil når alle har skrudd hele vinteren og alle bilene fungerer.. en stund.. pleier å være litt frafall av grombiler mot høsten. På Gatebil kommer jeg jo ikke til å kjøre selv, og nå har jeg ikke kjørt på Rudskogen, men jeg innbiller meg at Våler er mer moro. God fart i svingene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Blir vel nedover til våler med meg å.. Håper jeg er ferdig med bilen til da og får lov å stille ut bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Håper på å få kjørt på våler i mai.Begynner å dra seg til med bilen,så det er store muligheter for at det blir noe av i år.Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre det men jeg tipper det blir gatebil i mai og bmwccn i september. Er jo tross alt på våler som ikke ligger mer enn 1,5 timer unna meg.. Får se hvor lenge jeg vil vente før jeg tar med bilen på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Får se hva det blir. Har lyst til å teste bilen på bane, å da må det jo bli bmwccn treffet. Men gatebil er vel mye mer show å morro sånn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 jæveli lyst til å dra til rudskogen også!! men våler er nærmest, så blir nok våler på meg gitt! detta blir artig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå