Magnus Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Denne var rå om du ser bort i fra grillen Den var til å spy av! Kan ikke ha mange bak i baksetet der gitt http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... le=BMW+E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Likte utsende på felgene, men litt i overkant breie bakhjul for E36 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 han har sikkert brukt masse penger på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Likte utsende på felgene, men litt i overkant breie bakhjul for E36 . Haha, det så jo faen ikke ut Ellers var bilen alt for mye modifisert. Fronten var jo tragisk, e46 look er noe jeg misliker.. Det mest positive er baklyktene.. Har lyst på slike.. Gir e36 et mye "nyere" inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Denne var så som så synes jeg.. Hadde slike baklykter ei stund men fant ut at jeg syntes de orginale var penere og bytta igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Fargen var pen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 likte ikke grillen! men ellers var den jo temmelig strøken! kanskje et noen cm for mye på de bakdekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Pen å ren "diskret" styling. Så veldig gjennomført ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 og nå så jeg at den har samme spoiler som jeg har bestillt meg, og den var kul as:D he he... vet OT sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Likte bremsene ser jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Fysj, mener jeg... Ser forferdelig ut når man begynner å blande karosserideler fra forskjellige modeller. Runde E46-former harmonerer absolutt ikke med de relativt kantete formene på E36. Ser ut som om bilen kan falle fra hverandre om man bremser hardt. Henger liksom ikke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 enig.. han må nok koste på seg ny refleks på bakfangeren også før bilen er "ferdig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Lytene og grillen ødelegger hele greia! Ellers var det gjennomført og lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 BOBBOB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå