oddis Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Unskyld at jeg spør, men hva er hensikten med å slette tråden? Det går da helt fint å ha tråden enda om prosjektet er slutt...Det er slik kompetanse og kunnskap spres..
turbo_fever Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Da har jeg slettet ting itråden min. På grunn av att jeg har blitt fortalt att det er en del her som mener jeg er så useriøs og det messte jeg skriver er piss.. Så da er jeg lei av hele greia og har ikke tenkt til og ta del i noe flere diskusjoner.. Får beklage til dem som kanskje hadde nytte for noe i denne tråden min.. Men det er bare og prøve og lære, eller hør med noen hær på forumet.. Er alltids noen som vet noe..
sfh Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 hm...var lenge siden sist så va innom tråden for å se hvordan det går med prosjektet... men detta var vel litt unødvendig...? eller...?
turbo_fever Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 sorry for det du. ikke noe som er gjordt med den lell
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Da har jeg slettet ting itråden min.På grunn av att jeg har blitt fortalt att det er en del her som mener jeg er så useriøs og det messte jeg skriver er piss.. Så da er jeg lei av hele greia og har ikke tenkt til og ta del i noe flere diskusjoner.. Får beklage til dem som kanskje hadde nytte for noe i denne tråden min.. Men det er bare og prøve og lære, eller hør med noen hær på forumet.. Er alltids noen som vet noe.. Vet ikke bakgrunnen for avgjørelsen din jeg. Noe av det samme slet jeg med selv nettopp, bare lyst til å gi F i hele forumet... MEN, er man engasjert og legger inn svar/tråder stiller man seg åpen for hugg, det er bare slik det er. Skal man la de som bare kritiserer osv vinne er det trist. For min del skal jeg prøve å veie min innlegg litt bedre kanskje, og akseptere at de kan kritiseres. Og husk, de som er verdt å samle på gir ofte kritikk som er begrunnet, og kan diskutere på normalt vis, er slik vi lærer ting.
turbo_fever Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 ja det kan hennde du har rett i det. kritikk er jo greit nok det, er jo en selvfølge det. Men gjordt er gjord. Så jeg holder meg mest mulig ute av diskusjoner her på forumet.. Er det noen som lurer på noe så kan dem sende pm da.. Så skal jeg prøve å svare om det er nå jeg har gjordt eller hussker
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Kan jo ta deg en pause og se om lysten til å delta ikke kommer tilbake? Er jo tydelig engasjert du også, og dumt å la andre få ødelegge interessene sine kanskje?
turbo_fever Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Ja var det med lysten ja. Bil interessen er det ikke noe iveien med. Bare att jeg ike gidder å diskutere på forumet..
Sir Hofstad Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Jeg har blitt litt mer forsiktig med hvilke "diskusjoner" jeg innlater meg på. Prøver å sørge for å ha grunnlag for alt jeg legger inn... Av og til hjelper ikke det fordi enkelte er helt i tåka, og enten forstår ikke hva du skriver, eller driter glatt i det. Egentlig komisk at det er slik, men får gjøre det beste ut av det. Folk har forskjellig motivasjon for å være på bimmers, forskjellig synspunkter osv, og enkelte er bare ute etter å lage kvalm... Tror i bunn og grunn vi må respektere hverandre, og heller vurdere og sile litt. Er et åpent fora og det skal vi være glade for, så prøv å dra det som er positivt ut av det, og ikke bry deg så mye om det som ikke er er så gøy.
turbo_fever Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Jah er ikke så nøye. Folk er forskjellige, liker forskjellige ting osv. Det må jo være sånn. Formulerte meg vel litt feil i ett spørsmål ang bilen hans helge vik. Å det tok han visst ille opp. Hadde jeg visst det var ett så følsomt emne, hadde jeg ikke spurt på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå