maartn Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Hvordan går jeg fram for å fjerne 318i merket mitt? trenger nøyaktig framgangsmåte:) vil ikke skade lakken eller noe.. om det er mulig..
jcvold Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 bare til å pelle det forsiktig av,så skrape vekk limen etterpå.kan bruke rødsprit på,men funker sikert uten.det skal litt til før du skader lakken. (du kan jo bare fjerne "1" tallet" og erstatte det med "2" ) hehe
maartn Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Skrevet Mars 24, 2006 heheh;) ja det hadde tatt seg ut.. vil bare ha det bort jeg, få en clean look:) det sitter da vell veldig godt fast det merke? Må man ikke bruke noen spesielle trix? hørt noe om hårføner /ståltråd elns.
Tommy Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Bruk en varmluftpistol (eller hårføner) å varm forsiktig opp, så er det bare å plukke av, å er det noen limrester, så fjernes disse med limfjerner el.l. så går du over med litt bonevoks.
Boss Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Bruk fiskesene, og poler opp etterpå. Det er det lakererene gjør.
Joe Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Hvordan går jeg fram for å fjerne 318i merket mitt? trenger nøyaktig framgangsmåte:) vil ikke skade lakken eller noe.. om det er mulig.. hva feiler det merket ? Det er en ærlig og fornuftig merke !
Øyvind L. Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Bruk en varmluftpistol (eller hårføner) å varm forsiktig opp, så er det bare å plukke av, å er det noen limrester, så fjernes disse med limfjerner el.l. så går du over med litt bonevoks. Jepp, funker bedre enn og bare "ta det vekk". Da blir det masse lim igjen. De merkene sitter ganske godt fast. Med varmepistol blir det lite rester igjen på lakken.
Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 ta av BMW merket?? nei, det er jo hele stasen det da!!
Bjørn 320 Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 ta av BMW merket?? nei, det er jo hele stasen det da!! Ikkje BMW-merket! Ta vekk merket som seier at det er ein 318 og ikkje ein 325
maartn Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 hva feiler det merket ? Det er en ærlig og fornuftig merke ! jeg synes det er penere uten merket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå