Lien Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 jada.. http://www.miglenium.de/obd-diagnose_bmw65.html er en DIY på hvordan lage dette selv men jeg har ikke peiling på kretskort osv så det må nesten noen andre som har peiling se på.. Noen her som kan dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Kan man nullstille oilservice/inspection lysene med Carsoft 6.5 Eller er det kun mulig å lese av feilkoder, og slette dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Jepp kan nullstille med den og.. Men er det noen som skjønner noe av den DIY'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Kan man nullstille oilservice/inspection lysene med Carsoft 6.5 Eller er det kun mulig å lese av feilkoder, og slette dem? Til det trenger du jo bare en kabel fra punkt 7 i diagnosepluggen og til jord. Er en her i Norge som lager de hvis du trenger. (har en selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Har fått kabler og interface i dag Men hvilken kabler skal kor????? K-Line L-Line??? den store runde skal vel fra bil til interface og til pc. Men hae en flat også! hvor skal den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Er vell bare fra usb/com port på pc til interface og derfra til obd kontakten på bilen.. Det er slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 JA.... Men fulgte en til kabel med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 http://www.one-stop-factory.com/product ... Interfaces Den sorte øverste skjønner jeg ikke hvor den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Er det noen som har fått noe av dette til å fungere, da er jeg interessert i å vite hvilke kabler og greier som funker slik at jeg kan få bestilt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Skal ut og prøve nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Ser ut som kabel og det funket. Fikk kontakt med pc og bil. Men trur ikke prog funket så godt,, Skal se om jeg finner en annen version. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Trenger jeg både Interfaceboxen og kablene til Carsoft 6.5? Eller holder det med kablene? Tenkte jeg skulle bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 http://www.one-stop-factory.com/products.jsp?categorylist=11&subcategorylist=407&catname=Vehicle+Service+Tools&subcatname=Carsoft+Compatible+InterfacesDen sorte øverste skjønner jeg ikke hvor den skal Den kabelen tror jeg skal brukes på biler fra 2001 og oppover... jeg har lest noe et eller annet sted om at man må ha en helt annnen plugg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 http://www.one-stop-factory.com/products.jsp?categorylist=11&subcategorylist=407&catname=Vehicle+Service+Tools&subcatname=Carsoft+Compatible+InterfacesDen sorte øverste skjønner jeg ikke hvor den skal Den kabelen tror jeg skal brukes på biler fra 2001 og oppover... jeg har lest noe et eller annet sted om at man må ha en helt annnen plugg da. Okei, Det er det jeg fant ut av ettervært. At d måtte være til en nyere eller eldre plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Trenger jeg både Interfaceboxen og kablene til Carsoft 6.5? Eller holder det med kablene? Tenkte jeg skulle bestille.. Ja du må ha både kabel og interface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå