Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Skal i helgen prøve å ta av gitteret i fronten min. Dette er limt på med sikaflex eller iallefall noe som ligner. Er det noe som kan gjøre ting letter for meg? Varme opp med hårføner? Noe middel som løsner opp uten å ta lakken på fangeren?
M6 Bjørn Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Tror nok du må bruke en tynn kniv eller noe lignende,sikaflex sitter noe inn i #¤&!"? Bruker du varme eller løsemiddel da forsvinner nok lakken....
Stianbim Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Du må nok bare skjære ja.en god stanley kniv pleier og gjøre susen
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Skrevet Mars 24, 2006 Har du du kjøpt deg ny bil Kjetil?Bilder.. Jeg har nok det og bilder kommer. Kaldt i lufta og bløtt på veiene samtidig gjør det vanskelig. Slenger uansett med bilde etter første vask Grillen er allerede skiftet til hel-svart (ikke helt sikker på om jeg likte det (avstemning kommer)), øyelokkene under og over skal kanskje av, nettingen skal i helgen skiftes ut med svart, muligens sette inn CCFL-ringer jeg har liggende osv.
jpse36 Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 fjern øylokka under.. og netting.. svart grill er best.. hvis ikke du har masse crom detaljer.. ikke fjern øyelokka over, da dette er veldig fint på e36
jani Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 hvorfor vil du ikke ha hvit netting da? er fint da.. tenkte jg skulle bytte til svart grill jg oxo.. men er ikke sikker..
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Skrevet Mars 24, 2006 Får se hva det blir til. Klarer ikke helt å bli enig med meg selv hva som blir best. Får vente til jeg får på den svarte nettingen i helga.
Tore Diesel Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 Jeg ville nok prøvd med litt varme, dersom det viser seg at kniv ikke duger. Går jo an å prøve forsiktig, uten at det skal gå utover lakken! Varme skal hvertfall duge bra for å løsne sika.
BalleKnalle Skrevet Mars 24, 2006 Skrevet Mars 24, 2006 hvorfor vil du ikke ha hvit netting da? er fint da.. tenkte jg skulle bytte til svart grill jg oxo.. men er ikke sikker.. Vet ikke hvor folk får det fra at hvit/blank netting er pent? Gå for sort netting du Kjetil 323i E36! Det med sikafleksen, så kan du jo prøve å varme opp med en hårføner, blir sikkert lettere å jobbe med da hvertfall. For så å prøve å skrape den bort, ev. bruke kniv.
RULLE Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 M3 sitrusrens(fjerner olje og lim,spray på og tørk av.)den tar sikaflex og hva det skulle være,går greit med lakk oxo,men trenger litt voks etterpå for å beskytte lakke igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå