Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den prisen stemmer den. Men det er ikke det den har kommet meg på. Så det du sier(mener) at den ikke er vært mer en 50 000,-nkr ?? Jeg har nettopp kjøpt felger å dekk, for over 20 000,- Å da har jeg sikker ikke nok dekk til hele sesongen. Da her jeg 14 helt nye 17" dekk. 4 nye å 4 brukte felger+ de som sitter på bilen. Så for vi se om motoren holder da. Hva sånn ca må jeg ut med for 6 brukbare råder og 6 smidde turbo stempler?

Skrevet

Bilen er verdt det noen vil gi for den. Personlig synes jeg det er mye for en svensk bil, hvor man må flytte over alt til et norsk karrosseri. Men nok om det. Alt sammen flyttet over i et norsk karrosseri er nok verdt mer enn 50k.

Omtrent 15k for smidde råder og stempler er nok mulig om man shopper litt rundt (Sverige, USA osv).

Skrevet

Det syns jeg å. Det var mange som var intr i den, når han skulle bytte/ selge den her i Norge. Så jeg var først ute, å da fikk jeg den. Håper jeg får det gøy med den bilen i sommer, så for jeg se hva jeg gjør. Bytte råder/ sempler, porte toppen, nye ventiler. Eller selge motoren å bygge ny. Heller kansje selge hele bilen. Det for tiden vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...