Skar Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=18740 Som det ble sagt i linken over så vurderte jeg å handle meg en ny bil. Bmw 323.... I går så hena jeg den \:D/ ... MEGET fornøyd.. Bilen har rulla noen meter, men virker ikke sånn, thait å fin å kjøre, ikke noe slark noe sted.. Bilen er helt org. eneste som er er skjørter av styling.. Blir ///M front å hekk med tiden, å hvite blink lys, angel eyes å lyktesenk, men få ta det litt etter litt.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=9&tot=13 Bilder kommer nok, Men her er den da den sto til salgs.
Eirik3 Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer så mye Ser ut som et fint utgangspunkt det der, få ut popcornet i baksetet og støvlemerkene fra seteryggen foran så..
Peoplez Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer med ny bil, M front framme M speil Litt senk framme Mellommørk toning på alle vindu feite hjul til sommeren
Steffan C Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Grattis med flott BMW . E36 Touring har potensiale, bare se på gamlebilen til P.I.B .
|Andreas| Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Gratulerer. Bilen blir nok enda fetere med planene i boks
Skar Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Skrevet Mars 25, 2006 takk takk.. blir toning av ruter til sommeren å ja, felger er i boks allerede, har dem jeg hadde på 320`n speil blir det å og sef senking, å bilen den var vaska da jeg hnta den da Den røde der har jeg sikla max etter lenge, så den er noe å se etter når jeg skal gå i innkjøp av deler å.. ikke lenge før det blir lakkering av panser å dører eller. steinsprut å riper er ikke så veldig pen..
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Senking, M-styling, hvite blinkers-rundtom, og noen fine felger. Da har du en meget fin og praktisk cruise/familie bil..
Hylland Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Fin bil det, men har den ikkje gått litt for langt?
Skar Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Skrevet Mars 27, 2006 tusen takk.. km har vel ikke så mye å si, når servicheftet er komplett å en kar på 45 år har hatt den siden den var ny..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå