Gå til innhold

E30 3R20B Wankelprsj SELGES + Advarsel mot bruk av Simtech

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke så dyrt, første plass jeg hørte kom seg på 38000- nr 2 29000 men da med alle monteringsdetalier og sist ble supern med under 20000 :lol:

hehe ble litt klam i henda etter å ha brukt så mye på stylig men må bare ha den stylinga 8)

• 2 weeks later...
  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

----------------------------NYTT 30.06.06-----------------------------------------

HAR PLUKKA NED BILA HELT, BLIR SYREBAD NESTE :D

bilderprosjekt0037ai.jpg

bilderprosjekt0048yb.jpg

bilderprosjekt0055pa.jpg

bilderprosjekt0072yv.jpg

FJÆRBEIN FRA M3 SOM SKA BRUKES FRAM, MEN KOMMER NOE ANDRE BREMSER OG NYTT COILOVERKITT ++ :bmw:

bilderprosjekt0101xi.jpg

HAR PUSSA OG POLERT LITT OXO..

bilderprosjekt0461gu.jpg

bilderprosjekt0182ox.jpgINNSUGSRØRET

kommer mere etterhvert :D

• 2 weeks later...
Skrevet

helt konge det prosjektet hær ja :!: du begynner i rett ende, å ribbe bilen helt og behandle karroseri er rett ja, skulle ønske jeg hadde gjort det samme men det var aldrig meningen at jeg skulle bygge op bilen så mye. stå på videre :wink:

Skrevet

Holder på daglig med sliping og reingjøring av karosseriet, ble dyrt og syrebade bila så må vel ta det meste for hånd :shock:

brukte 4timer bare på og pusse ned motoromet og enda er det litt igjen.

har bestilt buret fra en i estland så det ble jæskla billig og i fia standard :P

Har levert bila til rustsveising og får den ferdig levert med montert bur, sparte mange høvdinger på og gjøre det slik :D

det blir, sagte men sikkert en sinnsyk bmw :beer:

Skrevet
vil ikkje behandla detta som du har polert med noe da?

er vel fort det blir stygt igjen vel?

er vel støype godts det meste?

er bare noen rør,spjeldhus og turboen som bli polert, resten som skal være "blingbling" bli pulverlakka med noe som heter single stage reflective crome 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

hvordan fikk du blankpolert turboen ? har du noen tips og triks der ?? hehe tenkte jeg skulle gjøre det med toppdekselet og innsuget på min bil:)

Skrevet
hvordan fikk du blankpolert turboen ? har du noen tips og triks der ?? hehe tenkte jeg skulle gjøre det med toppdekselet og innsuget på min bil:)

brukte først slipemaskin og 300papir. når alt ble jevnt våtslipte jeg med 800papir. kjøpte polerskiva på Albert E Olsen og autosol på Clas Olson.

ble litt modding av sandpapiret så jeg fikk slipt inni kantene, rulla sammen 180 papir og brukte borrmaskina :lol:

funka fint som bare det :wink:

• 2 months later...
Skrevet

Helt rått! 20B33R vokser ikke akuratt på trær.

Tenkte jeg skulle ha en 12A med turbo i min. Men det kan jeg bare drite i etter at du bygger dette.

Tenk vekt når du bygger, burde være mulig å komme ned på 1000kg.

Lykke til :applause:

Skrevet
Helt rått! 20B33R vokser ikke akuratt på trær.

Tenkte jeg skulle ha en 12A med turbo i min. Men det kan jeg bare drite i etter at du bygger dette.

Tenk vekt når du bygger, burde være mulig å komme ned på 1000kg.

Lykke til :applause:

Takk for den,hehe da er du alerede for seint ute uansett. Roger simavik solgte gamle 12a motoren sin til en som putta den nedi e30 sin, står med full m3styling og nylakka her i trondheim. litt xxxxxx da den bli ganske lik min men kun i utsende og lyd. men men. ønsker jo alle velkommen, men unikheten forsvant litt synes jeg. bli jo litt rått og konkurere med en nesten lik bil, er noen som sa til meg at det va sundt med litt konkuranse :P.

Ska holde nede vekta, ska ikke over 1000kg, målet er 1000+hk og 1000kg 8) venter bare på at motoren ska bli ferdig nå og bila bli ferdig rustsveisa + monteringa av stylinga (genesis)

kommer også 10-punktsbur i CrMo (36kg) skrudd.

først nå etter 2.5år begynner jeg se ting kommer sammen.

Mye igjen men bli etterhvert :lol:

mangler begynne på understell men det ska jeg ta i vinter

• 4 weeks later...
Skrevet
Gleder meg til du blir ferdig :shock:

Du får hilse Roger, delte verksted med han i trh. Den tiden jeg hadde 3,0si og RX2 12A turbo! Nesten 15 år siden det gitt!

takker for den, skal hilse fra KapteinVom jeg da hehe :wink:

Roger holder for tiden på med og portinga og omfresing av rotorene.

så ska studs og div andre mods til. blir å spesial lage bunpanne ++

Gleder meg oxo :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...