Gå til innhold

E30 3R20B Wankelprsj SELGES + Advarsel mot bruk av Simtech

Anbefalte innlegg

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det er tettere mellom punktene en det ser ut til, når jeg er ferdig med min del så kommer det ikke til å vises at det er sveisa heller. alt blit tetta og ordna opp etterhvert :wink:

Faktisk så brukte han litt tykere plate en han hadde tenkt + at det kommer bur og stiver av hele chassi så dette blir bra det 8)

Skrevet

altså nå har ikke jeg sett bildene av sveisinga. så jeg klager ikke på noe som helst.. (siden jeg sitter på jobb hvor alt av bilder er sperra. :( )

men hvorfor ikke sømsveise like gjerne?

Skrevet
altså nå har ikke jeg sett bildene av sveisinga. så jeg klager ikke på noe som helst.. (siden jeg sitter på jobb hvor alt av bilder er sperra. :( )

men hvorfor ikke sømsveise like gjerne?

forde det er ikke nødvendig, kommer 10 punkts bur i bila så det blir stivt som bare f uansett. dessuten er ikke dette en hverdagsbil jeg skal bruke men som sagt innen alt er begynt å komme på plass vil det ikke vises og det vil være tett uansett. venter bare på at motor skal bli ferdig hos simtech nå i slutten av januar. har ventet i 1 år nå på at den skal bli ferdig :shock:

Skrevet
1år?! :shock: da hadde jeg blitt gæren, venta snart 1 år selv på og få en forskjerm og en frontplate lakkert :roll:

ting tar tid :cry: begynner bli en smule utålmodig ja..

Skrevet
er ikke noe serlig fan av wankel.. men dette ser lovende ut :P

tommelen opp!!

tenker jeg skal få konvertert deg når bila er på veien hehe :D

takker så mye 8)

• 1 month later...
Skrevet

det er nå 2år siden jeg kjøpte og leverte motor for overhaling, har vært ganske uheldig hele veien men gir ikke opp enda selv om alt stopper opp nå :cry:

da jeg kjøpte motor sa selger at den var i bra stand og at den skulle være hel, dette stemte ikke og motor var fulstendig raset og kostet en exsrautgift på rundt 20tusen i deler for å få ordnet. kjørte 100mil tur retur for ingenting. har prøvd og maile litt men enda ikke noe positivt utfall der heller

motor er bare såvidt påbegynt og ligger bare i masse deler enda så nå er det nok. motor blir hentet og overhaling avsluttet.

det er mange faktorer selfølgelig men velger å ikke skrive mere om dette enda.

Sitter med en halvknust drøm og er oppgitt over mye men skal prøve gjøre det meste utav det :twisted:

• 3 months later...
Skrevet
Jeg var innom byggmakker i går, og fikk se en Mazda Cosmo 20B3R på prøveskilt.

Det tok ikke lang tid før jeg fikk tak på eieren.

Det var en nydelig orginalsak på 280hk med sportsanlegg.

Lyden av motoren kan vel sammenlignes med en

åttesylindret trimmet motorsag.

Gleder meg til å høre musikken fra en 20B3R som er trimmet :clap:

Hej.

var det denna du såg?

P1000054.jpg

Skrevet
det er nå 2år siden jeg kjøpte og leverte motor for overhaling, har vært ganske uheldig hele veien men gir ikke opp enda selv om alt stopper opp nå :cry:

da jeg kjøpte motor sa selger at den var i bra stand og at den skulle være hel, dette stemte ikke og motor var fulstendig raset og kostet en exsrautgift på rundt 20tusen i deler for å få ordnet. kjørte 100mil tur retur for ingenting. har prøvd og maile litt men enda ikke noe positivt utfall der heller

motor er bare såvidt påbegynt og ligger bare i masse deler enda så nå er det nok. motor blir hentet og overhaling avsluttet.

det er mange faktorer selfølgelig men velger å ikke skrive mere om dette enda.

Sitter med en halvknust drøm og er oppgitt over mye men skal prøve gjøre det meste utav det :twisted:

Hej.

Är det du som känner Kim?

Ring mig så kan vi prata lite skit ;)

Kan även hjälpa dig med en riktigt bra wankel byggare i Sverige.

Janne

Skrevet

Hej.

Är det du som känner Kim?

Ring mig så kan vi prata lite skit ;)

Kan även hjälpa dig med en riktigt bra wankel byggare i Sverige.

Janne

Jepp, Gamle skolekamerater fra barndom\ungdom skolen :D

Kim ringte å fortalte meg at han hadde vært med på en liten runde hehe, er din Cosmo på bildet?

Har nye rotor hus ferdig portet, 3slitne rotorer sidecutta og ferdig for 3mm apex, det er vel det som er gjort til nå :roll:

Skal ringe på en dag på litt wankelprat. takker så mye :wink:

\K

Skrevet

Japp, det är min Cosmo.

Satt på var kanske inte helt rätt, var inte helt i köre status då :roll: men startade upp den så han fick höra det goa ljudet från 3 rotorn.

När får du igång din?

Janne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...