Kristov Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Wankel og skuddsikkert? hehe.. ikke for å være kjip..
Rotty Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Wankel og skuddsikkert? hehe.. ikke for å være kjip.. Hehe så godt som da
Sandersen Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Virkelig sørgelig at du "gir opp" prosjektet ditt jeg har lenge lengtet etter og se wankel bmw'n på treff og bilder å film. Men skjønner deg godt! hadde vært grov i kantene på type middler jeg hadde brukt for å mose han karen! Hva skjer istedenfor nu da ? så en feit B10 V8 Alpina på finn.no nå
Rotty Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 Virkelig sørgelig at du "gir opp" prosjektet ditt jeg har lenge lengtet etter og se wankel bmw'n på treff og bilder å film. Men skjønner deg godt! hadde vært grov i kantene på type middler jeg hadde brukt for å mose han karen! Hva skjer istedenfor nu da ? så en feit B10 V8 Alpina på finn.no nå Hei Sandersen Ja det er som sagt likere konsentrere meg om det jeg realistisk kan få te nå i sommer. Nå trenger jeg en positiv bilopplevelse for å holde motivasjonen på topp. lar meg ikke knekke men får heller ta opp tråden igjen når det byr seg igjen. Går først til Forbrukerrådet men vil ikke si så mye om planene ellers Tar i bruk det jeg kan så nå er det ikke opp til meg lengere. Kommer til å kreve mitt som fortsatt er av deler som hørte meg til fra starten av pga regelmessige avtalebrud etc. må jeg gå den veien føler jeg at jeg må fullføre det og ikke gi meg hverken på komprimiss eller noe anet. Det er ikke min feil at det er slik å føler at jeg jar vært tålmodig nok. Takker til alle som har skrevet pm og svart her med sin støtte. \K
Bmw345tic Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 virkelig synd å bli lurt på denne måten, ganske risikabelt og betale masse penger for å få en jobb gjort, skulle heller betalt for et ferdig produkt kansje? håper det ordner seg for deg.
Rotty Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 virkelig synd å bli lurt på denne måten, ganske risikabelt og betale masse penger for å få en jobb gjort, skulle heller betalt for et ferdig produkt kansje?håper det ordner seg for deg. Takk. Hadde jeg vist det jeg veit i dag hadde jeg aldrig forhansbetalt eller levert motor der. Det ordner seg nok, bli bare den kjedelige saksgangen.
Sandersen Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Hva skjedde med saken? Har du noen andre prosjekt på gang ?
Espen M33 Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Det var kjipe greier! Rart at det finnes sånne mennesker også.. Hvorfor mekker du ikke motoren selv da? Tid som mangler eller? ja tid og kunskap. ville at det skulle være skuddsikkert så jeg slapp mye trøbbel i ettertid. Det er jo dette som er mannen som skal kontaktes om Wankel Mindor Nerbøvik tlf. 90892313 Neppe noen med bedre peiling i Norge. Og han er i tillegg seriøs så det holder!
Rotty Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 joda veit godt hvem mindor er,vært der oppe en del og titta. Skjer ikke noe enda, har latt alt ligge og mye er solgt. nå er det kun BARE BMW for penga. Har lært min lekse i denne bransjen og heretter er det arbeid først penger etterpå. Ang Simtech saken så er det ikke anet å si enn at mere useriøst firma skal man lete lenge etter Har ikke glemt det men skal begynne ta saken for alvor snart, har vært godt med ferie nå og fått løsna en del på de løse trådene rundt om kring. er bare e21 min som blir prioritert framover og der blir det ikke noe mazda deler EVER!!! Der skjer det litt av vært men det skriver jeg ikke om enda. men kan avsløre at alt blir smidd
Espen M33 Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 I mine øyne så sier det alt om firmaets likviditet når de krever arbeidspenger på forskudd...
RunnerM5 Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Ja helt fantastisk at folk kan drive på den måten. Som tidligere nevnt i tråden, ta vare på all skriftlig dokumentasjon og legg saken frem på en ryddig måte ovenfor riktig instans,så burde ikke dette være noe problem.
Rotty Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Ja helt sykt, føler meg totalt overkjørt. Heldigvis går det framover med E21 Heldigvis har jeg noe skriftlig og kvitteringer på kr innbatalt..
Ivanrogov Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Du må ikke gi deg! Stå på og få pengene dine tilbake. Du trenger nok litt motivasjon etter alt som har skjedd
Turbofun Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Synd d gikk skeis. Hadde håpet at denne tråden endte i noe gromt etter å ha lest igjennom alt. Kanskje du kan stille på TV2 hjelper deg med BMW med Bimmers.no reklame Stå på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå