GromBil.com Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Er det mangen her som skal til rudskogen i slutten av mai? Dette faller vel på samme helg som Gatebil treffet på Vålerbanen? Vi skipper Gatebil i mai og satser på BMW treffet heller. Det er mulig jeg må være med å arrangere et treff denne helgen selv, men ikke sikkert.... Pleier det komme mye Gromt på disse banekjørings treffene til klubben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvis bilen er ok så skal jeg dit.. Er mye kjøring på bmw dagene og det blir sikkert enda mere kjøring i år side gatebil er samme helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 er vel kun sporkjøring som er tilatt er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Var det fælt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg skal på BMW treffet med bilen min i år, men om det blir i september eller mai det vet jeg ikke enda. At det bare er sporkjøring ser jeg på som bra jeg siden vi da slipper "griskjøring" med påfølgende uhell.. Forsikringen gjelder jo tross alt ikke på banekjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg skal på BMW treffet med bilen min i år, men om det blir i september eller mai det vet jeg ikke enda. At det bare er sporkjøring ser jeg på som bra jeg siden vi da slipper "griskjøring" med påfølgende uhell.. Forsikringen gjelder jo tross alt ikke på banekjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Det var da fært da Lien Jeg drar ihvertfall på gatebil.. er jo et treff til som ikke crasher med Gatebil også. så da blir det det treffet i år.... Ideal spor er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Forsikringen din gjelder på BMW treffa.. Der gjelder vanlige traffikk regler faktisk..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Vegtrafikkloven gjelder på Gatebil også. Hvis du trodde noe annet så har du blitt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Ja, og da gjelder vel også 80 km/t som maks fart.. Lattelig reglement. CCN treffene er stort sett idealspor ja, men powersliding forekommer ofte.. usikker på hvor grensa går.. Gatebil er jo ganske overkill hvis man ikke har bil med minst 200hk +. Å ha en som ligger å skrenser på fullt rattuslag i regnvær bak deg i nærmere 120-130 er ikke stabilt da det kommer en sving.. På gatebil burde du kunne å handtere bilen spektakulært skal du henge med... Men morro begge treffene, jeg synes bare det skulle vært en mellomting.. begge treff er egentlig "overkill" i forhold til nyansen mellom skrensing og idealspor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 BMWccn sitt treff her. helt klart. BMWccn sitt treff er et kjøre kurs det er ikke gatebil. derfor gjelder forsikringen på bmwccn sitt treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Det som er noe dritt er at det er ikke bare i mai de to treffa kraesjer, det gjör de ogsä i september Vet ikke hva vi gjör enda, kombinerer vel med begge treffa hvert fall en gang, hehe bruker "ae" fordi jeg er pä internett pä en fotball pub i Österrike, stär pä slalom i Alpene (Sladdeming, stöööl ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Blir BMWCCN på meg i Mai . Så får det bli Gatebil i September, det er ihvertfall foreløpig terminliste for meg i år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå