Gå til innhold

BMW treff på Rudskogen i slutten av mai 2006...

Share

Anbefalte innlegg

Er det mangen her som skal til rudskogen i slutten av mai? Dette faller vel på samme helg som Gatebil treffet på Vålerbanen?

Vi skipper Gatebil i mai og satser på BMW treffet heller. Det er mulig jeg må være med å arrangere et treff denne helgen selv, men ikke sikkert....

Pleier det komme mye Gromt på disse banekjørings treffene til klubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på BMW treffet med bilen min i år, men om det blir i september eller mai det vet jeg ikke enda.

At det bare er sporkjøring ser jeg på som bra jeg siden vi da slipper "griskjøring" med påfølgende uhell.. Forsikringen gjelder jo tross alt ikke på banekjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på BMW treffet med bilen min i år, men om det blir i september eller mai det vet jeg ikke enda.

At det bare er sporkjøring ser jeg på som bra jeg siden vi da slipper "griskjøring" med påfølgende uhell.. Forsikringen gjelder jo tross alt ikke på banekjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og da gjelder vel også 80 km/t som maks fart.. Lattelig reglement.

CCN treffene er stort sett idealspor ja, men powersliding forekommer ofte.. usikker på hvor grensa går..

Gatebil er jo ganske overkill hvis man ikke har bil med minst 200hk +. Å ha en som ligger å skrenser på fullt rattuslag i regnvær bak deg i nærmere 120-130 er ikke stabilt da det kommer en sving..

På gatebil burde du kunne å handtere bilen spektakulært skal du henge med...

Men morro begge treffene, jeg synes bare det skulle vært en mellomting.. begge treff er egentlig "overkill" i forhold til nyansen mellom skrensing og idealspor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er noe dritt er at det er ikke bare i mai de to treffa kraesjer, det gjör de ogsä i september :cry:

Vet ikke hva vi gjör enda, kombinerer vel med begge treffa hvert fall en gang, hehe bruker "ae" fordi jeg er pä internett pä en fotball pub i Österrike, stär pä slalom i Alpene (Sladdeming, stöööl :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...