Rogeren Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 16 mm er vel et bedre tippet forslag... Og kjøper du uorginale er det gjerne 17/16 på dem...
TEM Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 Sån typisk støttestag lyd det der ja vil jeg tro. Har bestilt nye til min e46 jeg også. Da det er veldigt plagsomt og iriterende å høre denne dunke lyden på humpete underlag. ca 300 for begge på Gs..
jcvold Skrevet April 9, 2006 Forfatter Skrevet April 9, 2006 Sån typisk støttestag lyd det der ja vil jeg tro. Har bestilt nye til min e46 jeg også. Da det er veldigt plagsomt og iriterende å høre denne dunke lyden på humpete underlag. ca 300 for begge på Gs.. jeg lette etter på gs,men fant ikke.vet du delenummeret? under hvilken katagori er det?
TEM Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 Husker ikke delenumeret nei dessverre. Men du går inn på nye deler,skriver inn reg numer,og videre inn på forstiling bakstiling osv. der finner du det. bilde av stabstag og støttestag osv.Skal være lett å finne frem.
jcvold Skrevet April 17, 2006 Forfatter Skrevet April 17, 2006 fant det.nå har jeg bestilt to nye stag,og muttere.så nå er det bare å få det i posten,og montere det.er vel fort gjort å montere?
TEM Skrevet April 17, 2006 Skrevet April 17, 2006 jeg bytta mine støttestag på torsdag,er fort gjort 20min ca,alt du trenger er en 16mm og 17mm fastnøkkel. Men jeg har en klonke lyd enda da,fra venstre siden foran.. irriterer meg at jeg ikke finner ut hvor den kommer fra.. har sjekka alt av foringer å ledd uten å finne noe
jcvold Skrevet April 17, 2006 Forfatter Skrevet April 17, 2006 men bytta du begge staga? minka klonkelyden etter det?
TEM Skrevet April 17, 2006 Skrevet April 17, 2006 Jeg bytta på begge sider ja. Men har den klonke lyden enda læll om di gammle staga var helt færdige... lurer fælt på hvor lyden kan komme fra..
jcvold Skrevet April 18, 2006 Forfatter Skrevet April 18, 2006 nå har jeg bytta på høyre side det som var gåent (fikk bare att fra gs,trodde jeg hadde bestilt 2) ,det var mykt som smør,så nå dunker den ikke lenger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå