Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ang oljetrykk/tilførsel så pleier jeg å kjøpe en lang bolt med rikitige gjenger, kappe av hodet og sette den i dreiebenken for å lage et 5-6mm hull tvers gjennom. Så lager man seg ei blokk med diverse uttak som sveises fast i andre enden av bolten. Da har man hur många uttak som helst. Bolten festes i blokka med kontramutter. Bruk Loctite/gjengetape :wink:

Lurer på om jeg skal lage en del av dem, kan virke som det er interesse for det? Alt bolt-on selvfølgelig.

Lag en til meg også!!

Skrevet

Picture020.jpg

Ser at du har kjøpt boostcontroller fra kimmit.

Har planer om å bestille samme boostcontrolleren selv.

Så så jeg at du allerede har en slik en, så da spør jeg hva du syns om den, og om den funker bra? :)

Skrevet

Vi deler lokaler og han har ikke nett for tiden så jeg svarer likeså godt på spørsmålet ditt.

Han har ikke fått fangere på bilen enda og har derfor ikke hverken fått den på veien eller kjørt motoren inn.

Planen er å montere den så fort motoren er kjørt inn en tank eller to!

Kommer med tilbakemelding da på hvordan den fungerer :wink:

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Har visst ikke fått med meg dette prosjektet her, men dæven dette var rått.. Ser ut som det blir skikkelig gjennomført.

Stå på.. Gleder meg til å se denne til sommer'n på noen treff. :)

Skrevet

Han har fortsatt ikke nett, forstå det den som kan :roll::wink:

Bilen er ferdig den og flytter bra på seg.. Han ned sykt mange timer i bilen i hele vår, sommer og høst. 6-7timer hver eneste dag i mange måneder, så nå har behovet for en pause har meldt seg.

Innpresset på felgene husker jeg ikke, men man har ikke så mange innpress å velge mellom på disse felgene med 4X100 boltsirkel.

Er det 13-20 eller 15-20, ikke helt sikker jeg.

Har ikke målt effekten, tipper >250hk.

Skrevet

veeeldig fin bil dette. jeg lurer på ett par ting, for d første, der du har plassert turboen nå, blir d ikke ett helvete å bytte plugger?

å andre, har du lakk koden?

strøken farge, akkurat slik en jeg leter etter..

har planer om mye større motor å turbo i e30 min jeg oxo, derfor jeg lurer på d med plasseringa..

Skrevet

Det gikk faktisk å bytte plugger men nå er det nytt grenrør på plass så det er ikke noe problem i det hele tatt.

Finnes ingen lakkode på denne, egenkomponert blanding. Han er jo lakkerer. Kan vel kanskje analyseres, har ikke peiling på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...