Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette var helt konge å lese gjennom, eg er mektig imponert :) Bilen ble skikkelig flott, spesielt likte eg den høge finishen i motor rommet og den patenten på hjulbuene, det var lurt :)

Hilsen Sauda kongen

Skrevet

Blir helt sikkert en phet bil dette. gleder meg til og se bilder av bilen helt ferdig. håper du legger ut mange.

Lurer på hvis du trekker fra kostnader som bilen kostet deg i innkjøp, hvor mye penger har du totalt lagdt ned i dette prosjektet?

Skrevet

veldi bra prosjekt du har her.

den vart veldi strøken bilen din og jeg som

Elsker E30 når dem er strøken. Sjalu som faan.

Hvordan tenning bruker du? Er vell ikke orginal tenningen som står på motoren?

Skrevet

Her har det skjedd litt siden sist ja.Som dere sikkert har forstått har lyse enda ikke fått opp nettet hjemme,så det blir minimalt med surfing for tiden.Skruing har det heller ikke vært så mye av i det siste.Har hat en 5-6 uker fri fra mekking etter et hardt år hehe :)

Takker for alle komentarer.Jeg skal lese igjennom alt i løpet av helga når jeg har litt tid og gi tilbakemelding

Skrevet

Ett stk meget imponerende arbeid! :o

Finishmessig er det motorromet ditt HØYT oppe på lista. Utrolig hvor strøkne enkelte ting er!

Et lite spørsmål; Hva er måla på den Intercoolern?

Stå på! :)

Skrevet
o-ringa blokk? Er det noen hvem som helt kan gjør eller? hvordan blir det gjort?

MVH

Kim-B P

det er jo et bilde av det på side 1...

Skrevet

ja det veit jeg. men om det er ringer du presser nedi sylinderen eller må man fres ut spor for det og hvor man får tak i tilpasset o-ringer 80mm som en b20/23 har.

Skrevet
ja det veit jeg. men om det er ringer du presser nedi sylinderen eller må man fres ut spor for det og hvor man får tak i tilpasset o-ringer 80mm som en b20/23 har.

sporet ser du på bilde.. det er altså ikke noe som skal nedi sylindrene, man freser spor rundt sylindrene slik at tråden har et spor å ligge i, tråden stikker litt over blokka slik at det blir mer press mot pakning og topp enn orginalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...