Stianbim Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Ic måla på registeret er vel 450x300x76 Total skal være 630x300x76 så vidt jeg kan huske
325ti Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 meget bra prosjekt. digger den fargen og digger innsatsen du legger i bilen, er det mulig og leie deg inn for en kasse øl eller to? hehe
Soberg Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Har lest hele tråden nå, veldig imponerende.. Bilen ble veldig pen, likte ikke helt bakpotta men med en så rå motor så går det vel greit.. Uansett syk pen og rå bil..
KennetG Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Må bare si, som mange andre har sagt før meg, dette ble rått!!All ære til deg og dine ferdigheter og tålmodighet!!Det er bare en ting å si, du er imponerende dyktig!!
Aama_Racing Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 ja, og burnebildet ble av hvor hen? sinnsykt gjennomført bil du har mekket deg
Stianbim Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Takker og bukker 325ti: Jeg er redd det ikke blir så mye tid til andre prosjekter enn mine egne for øyeblikket.Har rett og slett for mye å henge fingra i.Men en kasse med pils eller to kan du bare sende hehe.... burnebildet kommer etter nyttår isammen med oppdatering.Blir ikke noe serlig mer mekking i år
SteffenM2 Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Er nok han ja, samme bruker navn Sinnsykt strøkent motorrom! Så ut som den gikk ganske greit også
Stianbim Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Det var nok først turen med 320'n ja.gikk helt greit me 0.5 i trykk Var enkelt nok og få plass til ic'n.Måtte bare sveise på ramma og festene.Og seff skjære ut i frontplata
KiMMerN Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 satan for ett prosjekt ser meget bra utført ut å. er det snart så du legger ut bilder av den ferdig eller? vil se den ferdig utført. ser ut til å bli utrolig fin ihvertfall. bra jobbet..
Stianbim Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Den ene kjøleslangen sprakk ja.Var den eneste jeg ikke hadde kjøpt ny selvfølgelig Veivhusventilasjonen går rett ut i en slange som ligger ned langs blokka.Skal på et filter der.Åpningen fra trykk sida har jeg tetta med en solid stål bolt me ei klemme rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå