Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh,du har handla på Ebay eller?

For det står 'xs power` på den.

Dette er en kina kopi.

Har du kjøpt av XSPower på Ebay eller SSAutocrome?

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ehh,du har handla på Ebay eller?

For det står 'xs power` på den.

Dette er en kina kopi.

Har du kjøpt av XSPower på Ebay eller SSAutocrome?

Ser du noe jeg ikke ser? :roll:

Skrevet

Har handla både wg og turbo fra kimmit-sport.Dissa delene kommer fra USA som igjen kommer fra japan etter det jeg har forstått.Ihvertfall wastegaten.Kan godt hende wg`n ikke er det store.Finner fort ut det

Skrevet

Heh...nei,det blir nok en stund til det

All sveising av manifold,trykkrør og nesten hele eksosen er ferdig så i dag kom motor,gir og understell ut.Så nå kan ombygging av motor begynne.Topp leveres inn.Blokk strippes,hones,lakkes,nye pakninger,lagre etc... Og sånn in i mellom blir det bredding og jobbing med kaross for og få det klar til lakk.Som forhåpentlighvis ikke blir så lenge til

Litt bilder fra i dag:

Picture097.jpg

Picture098.jpg

Picture102.jpg

Picture103.jpg

Picture104.jpg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt olje inn/retur flenser?

Og skal begynne på bremser etter hvert,men er litt i tvil.Hva må jeg ha for og å kunne bruke skivebremser bak.spindel/bærebru fr 325?

Skrevet
Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt olje inn/retur flenser?

Og skal begynne på bremser etter hvert,men er litt i tvil.Hva må jeg ha for og å kunne bruke skivebremser bak.spindel/bærebru fr 325?

bærebroa med skiver og caliper ja.

hvor mange hk satser du på ?

Skrevet

Det vet jeg ikke ennå.Toppen får en del snacks som vippearmer fra PPF,vass kam etc og turboen er god for 550/600,men blir ikke smidde stempler eller råder foreløpig.Så jeg kommer til og gå sakte men sikkert opp i ladetrykk til jeg har den rette blandinga til rundt 280-300.Kommer litt an på hvor mye jeg vil bruke på motordeler og styring før sommeren og biltreff.Penga fyker ut så jevli fort.Skal tross alt også ha en E30 som ser bra ut,felger,body kit,coiloverkit,lakk,interiør etc som ennå ikke er kjøpt inn.....

Skrevet

Flenser får du fra www.gikturbo.no

Resten av slanger og koblinger kjøper du hos TESS i Tananger eller hos Mento på Sola. Mento kan lage stålomspunnede slanger, det kan ikke TESS, så det spørs jo bare hva du vil ha. Du kan jo også lage egne slanger med sånne røde/blå AN koblinger for litt bling bling effekt!

Hos Summit Racing har de det du trenger.

Hehe du har noen saftige utgifter coming your way ser jeg :D

Toppen min som du så hos Erik har kommet på ca 20 lapper :roll:

/Stian

Skrevet

Et par bilder av breddinga.Hjulbuene er senka og bredda ca 2cm.En grei løsning for deg som er lei av å blodsenke bilen din.Nå senker jeg kun rundt 20-30mm,understell holder lengre og det går an å kjøre med på norske veier :wink:

Picture108.jpg

Picture109.jpg

Picture110.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...