bmwdude_1 Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Er det vanskelig å bygge om til xenonlykter med disse "xenonpakkene" de selger på E34?
2RE_Racing Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Såfremt du finner ombygningssett til H1 så er det ingen problem..
maxmix Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Såfremt du finner ombygningssett til H1 så er det ingen problem.. men om det blir bra, det er en heeeelt annen sak
Steffan C Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Såfremt du finner ombygningssett til H1 så er det ingen problem.. men om det blir bra, det er en heeeelt annen sak Syns det blir meget bra jeg, samt det lyser veldig godt. Sjekk galleriet mitt for resultat .
Håvard ///M3 Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 ombyggingssett lyser minst like bra som orginale sett, så jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke skulle bli bra
TBG.E30 Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Men om det er lovlig, det er en anna sak... For å bygge om til xenon er kravet at bilen har høydejustering av lyktene. (Det vil si at de kan justeres "riktig" uten bruk av skrujern ved forskjellig lessing av bilen.) De fleste settene som selges i Norge er også godkjente for bruk her. Bestiller en fra utlandet, f.eks. fra Ebay kan det nok variere. Lys som generellt er godkjent for bruk i Europa (EU-godkjente), er nok godkjente i Norge også, da Norske krav følger EU bestemmelsene nokså likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå