BMW_Racing Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Litt OT men kjørte du fra rundkjøringa ved ØMI på Sola og oppover bakken mot soma/tjelta ganske nøyaktig rundt 18.00 i går?Jeg møtte en grå E30 med 17" Hockenheim felger der i går og tenkte det kanskje var deg Jeg kjørte en grå E34 i motsatt retning. /Stian Det var nok meg. Kjørte til tjelta ca 18:00 i går. Så da stemmer nok det + jeg har hockenheim felger i tileg . fikk på nytt eksos anlegg i går så.. det ble endel kjøring. Men så parkerte eg bilen og fikk den JÆVLA bulken i framskjermen. Liker ikke å parkere i parkerings hus selv KRT_ . Men i dette tilfelle så stod bilen langs hekken til på et hus. Og så har nok noen Forbanna dritt unger spent inn skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Er så jævla undøvendig med hærverk, spesielt på bil. Det skal så lite til på en bil før det koster mange tusen å fikse... Husker en stakk hull i dekket mitt... Var så forbanna, at hadde eg fått tak i vedkommende så hadde eg stukke hull på han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Jævlig surt det der ja. Så ut som noen har dryla en fotball i skjermen din. Kjedelig at folk ikke kan respektere andres eiendeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Føler med deg... Ikke noe særlig det der. Er vel slik at hvis du tar det på forsikringen så mister en bonus?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Er så jævla undøvendig med hærverk, spesielt på bil.Det skal så lite til på en bil før det koster mange tusen å fikse... Husker en stakk hull i dekket mitt... Var så forbanna, at hadde eg fått tak i vedkommende så hadde eg stukke hull på han! lol...folk er rare..skjønner ikke hvorfor dem gjør sånt, jeg er blitt plaga med stjernene mine, en eller annen røsker av stjernene på merca hele tiden, så iriterende. kjenner en kar som kjøpte en splitter ny clk for 2år tilbake, etter 1natt i garasjen ble hele bilen ripa opp no jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 du klarer vel kansje å finne ut kem so gjore det? berre bruke dei rette metodane. balltre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Har alarm !! Men ikke me Kanon og auto-sikte. Det du trenger erBig Black Ben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Det du trenger erBig Black Ben Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 hadde nettopp samma dritten jeg.. lånte gamlingen sin 2005 caravelle, og da var det noen som dro nøkkelen over heeeeeeele høyresida.. Jeg har montert kamera nå i vinduet ut hvor bilen står parkert, de har nemlig tatt speilet på bmw'en også. Finner jeg ut hvem det er gidder jeg ikke politi hvertfall. Da blir det ut på tur med balltre. Heldigvis så slapp jeg unna uten at det kosta altfor mye siden jeg har en kompis som er lakkerer, men ble endel kroner allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Skjønner GODT at du er forbanna! At folk gjør slike ting er så sinnsykt meningsløst og frustrerende Jeg får nermest vondt i magen når jeg setter fra meg bilen i parkeringshus, i sentrum eller hvor som helst hvor det står andre biler i nerheten. Av den grunn at folk smeller opp dørene. Spesielt stasjonsvogner med unger i. Det at det skjer ved et uhell kan jeg skjønne, men det er faen meg INGEN som legger igjen lappe med telefonnummer eller noen slags info. Kjenner folk som noterer regnummer på begge biler ved siden av når de parkere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg blir alltid mobba av de som sitter på når jeg parkerer ved kjøpesenter ol. Jeg parkerer lengst mulig bort fra inngangen der hvor nesten ingen gidder å stå Også prøver jeg alltid å finne en plass som er ytterst på rekka så jeg bare får bil på den ene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg blir alltid mobba av de som sitter på når jeg parkerer ved kjøpesenter ol. Jeg parkerer lengst mulig bort fra inngangen der hvor nesten ingen gidder å stå Også prøver jeg alltid å finne en plass som er ytterst på rekka så jeg bare får bil på den ene siden. Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg blir alltid mobba av de som sitter på når jeg parkerer ved kjøpesenter ol. Jeg parkerer lengst mulig bort fra inngangen der hvor nesten ingen gidder å stå Også prøver jeg alltid å finne en plass som er ytterst på rekka så jeg bare får bil på den ene siden. Enig med deg. Noe dritt når du finner dør bulker på bilen. Kan også evt. ta to plasser. Tar en sånn noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Syns det ser ut som det er rust der lakken har falt av jeg?? Eller bare rar farge på stålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Syns det ser ut som det er rust der lakken har falt av jeg?? Eller bare rar farge på stålet? Det er primer'en. den har ikke sprekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå