mEhE Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 solgt kjøpte settet på ljudia for en stund siden..kostet da 2200kr ca.. som sagt i topic er det seperat mellomtone og diskant.. spiller høyt og bra.. bør ha seprat forsterker men kan brukes på cdspiller også! mellomtone: 160watt 4ohm(65watt rms) diskant :usikker på watt..men tilnærmet lik mellomtonen.i og med at alt er et helt sett. kom med bud!! tok kun bilde av det ene..er selvfølgelig 2stk av alt
mEhE Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 ingen som trenger frontsett?? det er også lite brukt.. gi et bud da.
mEhE Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 de er vel 2 år kan jeg tro... husker ikke helt.. har kun brukt dem i en opel(ikke le) jeg hadde ca 1 år.. ellers har de bare ligget i et skap.... men var godt fornøyd....bare ikke hatt gidda til og montere dem i ny bil.. budene deres er motatt..høyeste bud er nå 300kr..
Arnefles Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 Er ikke DLS ultimate vel? Det spørs vel,koster jo flesk og er deretter...
Patrick B Skrevet April 10, 2006 Skrevet April 10, 2006 hvor gammle er de? Ser etter min mening ut som de er fra 2001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå