Eirik3 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Er det mulig å få skinnseter som har vært kliss våte i brukbar stand? Tenkte på dette interiøret http://www.bildelsbasen.se/asp/partsear ... nr=4943177 ,ser ut som det er møkkete/misfarget samt at baksetet ser noe pløsete ut. Er det bare å glemme eller kan de fixes...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Får jo til og med kjøpt farging til skinn så det skulle vel være mulig å få bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ja det har jeg hørt om, tenkte mest på selve skinnet, om det tåler fuktighet på en slik måte. Har det for meg at det vil lukte av det og at det kanskje vil "gå i oppløsning" på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Blir det gjennomvått vil det tørke inn å kunne sprekke opp veldig lett ved bruk. Men det meste kan fikses, men usikker på prisen. Vil tro det går an å sette skinnet fullstendig inn i div. kremer et par tre ganger for at det skal myke seg opp igjen, men beste er vel å høre med et renseri, de behandler ofte skinn også som hare fått alle slags skavanker. (Til og med oppfarging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Hør med ein møbelbutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Får jo til og med kjøpt farging til skinn så det skulle vel være mulig å få bra igjen. Hvor? (nei, ikke sort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Er en del bilpleieforhandlere som har det. BMW har også original farge for skinn, men den er kostbar etter hva jeg har hørt! Tror det var rundt 1500-2000 kr for nok til ett sete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Var å kjøpte skokrem(merke KIWI) til mine hvitgråe skinnseter i dag. skoskinn har som kjent fargepigmenter. Forsøkte meg der skinnet var veldig slitt og det ble veldig mye bedre.så nytt ut, nesten Skal ta resten av interiøret når det blir sol. Blir sikkert noen før og etter bilder også. den hvite skokremen farget ikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Hadde de lyst brunt også? Skulle hatt til mine safrangule seter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Hadde de lyst brunt også? Skulle hatt til mine safrangule seter... det vet jeg ikke, kjøpte hos skoringen. Men jeg har lysebrune skinnsko, så det BØR finnes skokrem til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Forsøkte meg idag med skokremen(som kostet 29,- btw), og selvom det var en hestejobb, ble resultatet meget bra. Setene ble "nesten" som ny. Satt setene inn med bmw's skinnkrem etterpå. Skokremen har ikke smittet av på noe klær enda ihvertfall! Kommer tilbake med noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå