Filur Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Opplevede i dag at kjølevesken kokte og motoren ble meget varm så jeg parkerte den for dagen. Hva kan jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Hvordan skjedde det?Tomgangskjøring/køkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Kjørte en strekning på ca 15km og da jeg parkerte begynte det å ryke no inni f.. fra motoren og så at det kom fra ekspansjonstanken på kjølevesken. Temperaturnålen lå på normalt nivå, men da jeg startet igjen (en time senere) og kjørte litt kom den opp på ett lite hyggelig nivå så jeg parkerte for dagen... Hva er det som kan være galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Vannpumpe? Termostat? Reima di har ikke hoppa av vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har bytta termostaten da den var gåen men fremdeles koker den. Mistenker vannpumpa nå, noe annet som kan bringes inn til forhør?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Nå er vannpumpe og termostat byttet og temperaturen er ok, men det er et djevelsk trykk i vannsytemet nå, når jeg lar motoren stå å surre på tomgang en liten stund og stopper, så tyter det ut vanndamp fra ekspansjonstanken....?? Er det bare mye luft i systemet nå eller? har spylt gjennom hele systemet med vann og fylt opp igjen og prøvd å fått ut så mye luft som mulig... plz hjelp en søt liten kar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Er nok luft i systemet ditt ja. Sjekk også korken på ekspansjonstanken din... Har opplevd endel fucka der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå