Hindmost Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Pen bil! Fant tråden din da jeg søkte etter "senkesett" på forumet.. Lider valgets kvaler ang hvilket sett jeg skal satste på... Ser at du gikk for eibach, har også lest at disse skal gi et bra kompromiss mellom stivhet og komfort. MEN Har nå funnet et bilde av en bil på nettet, nesten lik min. http://www.modbargains.com/zoom_img/bmw ... 4268.jpgEn fasit på hvordan jeg ønsker min bil skal se ut ferdig senket. Hvor mye tror du/dere denne bilen er senket? Fant bildet under eibach pro kit på modbargains.com, kan det stemme at det er dette kitet som står på bilen på bildet? Virket som om den var senket mer enn 35mm? Det er 18" på den ikke sant? H
marius paulsen Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 min bil var senket 35-35mm,eibach fjærer og bilstein dempere! dette er ganske stivt! sånn så bilen ut når jeg solgte den! var 19" hjul på den!
Hindmost Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Så du solgte den ja? Du hadde ingen problemer med subbing med de felgene? Hva tror du om bilen på den linken jeg postet? eibach 35/35? H
marius paulsen Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 vet ikke hvilken av bilene du mener! ikke noe subbing! var god plass for større felger også!
Hindmost Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 OK , godt å vite, så blir det sannsynligvis ikke noe problem hos meg heller , hvis jeg går for det eibach settet. Det var denne bilen jeg lurte på senke grad og felg størrelse på Funket linken nå? H
T_Solheim Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Hei du Si meg.. Hvordan ble du kvitt hylinga i høytallerene? Sliter med akkurat det samme på maken bil. Nekter å tro at det er i kablene feilen ligger. Sinnsykt pen touring forresten, kunne tenke meg noe lignende utseendemessig. På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå