Rope Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 selv om vi kanskje skal møtes trenger du ikke lage 3 like innlegg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg støtter dette forslaget helt ut. slik som det er nå har ikke jeg mulighet til å dra på bmwccn sine treff siden det er helt nede i mo i rana og ca 50-60 mil unna hvor jeg bor. Det kunne jo ha vert en ide og lage grupper inne på forumet hvor de medlemmene som kommer fra feks. nordland havner i en gruppe for nordland og kan i den gruppe tråden diskutere om man skal ha treff og evt. når og hvor dette skal skje +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Problemet er at vi som er her fra nordland er så spredt at det blir helt håpløst. Men gode forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Mr_man og jeg representer Oslo syd-øst og hele veien til Ski Er med på dette.. om det ikke er så veldig langt mot ski bor på lørenskog så oslo er ikke noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 detta her støtter jeg også. "lokallag" innenfor bimmers.noer selv medlem i BMWCCN HedOpp men, må nok si att det er ett tragisk tilfelle. I august i fjor så var det en kveld på Elverum. der var det 5biler som møtte opp. og da var vi 4kamerater ifra Solør som reiste dit sammen. så konklusjon.. DÅRLIG så, absolutt. Om dette er noe Gunnar støtter. og det er interesse for. så er jo dette en ting vi absolutt burde gjøre noe ut av. Jeg er med!! Nino Er enig i at bmwccn Hedopp sine treff kanskje ikke har vært mest besøk, men man må bare møte opp vettdu så kommer det kanskje fler etterhvert sorry atter for litt OT skal gå å legge meg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Får vel bli medlem av bmwccn slik at jeg også kan dra på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er litt interessant at du poengterer at nettopp BMWCCN Øst ikke har spesielt stor aktivitet tiltross for det enorme befolkningsgrunnlaget i forhold til resten av landet. For meg virker det som om den største klubbaktiviteten er i Rogaland og Hordaland. Hvorfor er det egentlig slik ? Jeg er klar over BMWCCN Rogaland´s spesielle historie når det gjelder BMWCCN, men allikevel er det interessant at nettopp disse to fylkene/lokallagene har så stor oppslutning. Noen med en plausibel forklaring ? Ja.. Øst har nok like mange sammenkomster, men når det gjelder banekjøringer som nok Rogaland er desidert størst på, med Hordaland på andre, så er det fordi det er hovedtreff når det arrangeres banetreff på østlandet. Store og dyre baner som sannsynligvis blir litt mye for en lokalavdeling, mens Reve og Eikås (hhv. Rogaland og Hordaland) er baner som blir for små for hovedklubben. Dessuten koster de lite, så det er lett å dra i gang kjøring der selv for enkeltpersoner. 10x300,- og man er i mål for en dag. Øst har jo ellers både go-kartkjøring (en gang i mnd), helgeturer, pussetreff og andre medlemsmøter, pluss at man da får de to treffene til hovedklubben og vårmønstringen i samme område. I tillegg er det nok gjerne sånn at ildsjelene i øst ofte rekrutteres over i hovedklubbens styre etterhvert, mens det er de samme ildsjelene som holder på over lenger tid de andre to stedene. Edit: Og, når det gjelder bimmers.no-lokallag, så er det vanskelig å få administrert noe offisielt siden vi ikke er noen klubb med noen medlemsdatabase utover forumet, og JEG kan jo ikke ta på meg å arrangere noen "klubbkvelder" oppe i Finnmark. Men såklart, det er jo bare å lufte stemningen i ditt område på forumet, så er det jo ikke verre enn å invitere folk i området hjem til seg for grilling og dekksparking en kveld utover våren, så ser man fort om det er noe interesse for det. Andre muligheter er jo bare å møtes på en parkeringsplass for prat og evt. cruising eller ta en tur på go-kart. Det trenger jo ikke være så veldig formelt hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 BMWCCN Vestfold har treff hver første onsdag i måneden...Nylig dratt igang, premieren var 1. mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det fortsatt interesse for lokallag her på bimmers? Morten318 og jeg har planlagt dette litt i det siste. Vi tenkte at oss fra Øst i Norge (Oslo omegn+++) kanskje kunne møtes nå snart og avtalt kolonne kjøring til Juni møtet på Viking skipet blant annet. Er det fortsatt varmt for dette?? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Dette høres ut som en god ide Flere treff skulle absolutt være å anbefale. Vi håper at treffet på Vikingskipet på Hamar 11 juni blir en suksess (se signatur). 1 gang i måneden med likesinnende hadde vært veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 jeg er fremdeles for forslaget til lokallag.. hehe Oddis: skal vi kanskje dra igang ett Solør-lag? hehe.. eller hedmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 morten318 legger ut en tråd i kveld om lokallaget oslo omegn. hvis han får ut fingern da. Håper på god respåns og oppmøte selv om det er kort tidsfrist, men føler det er lettere og forholde seg til noe som skjer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Lokallag er kan helt sikkert være aktuelt, men for å få til lokallag har man også behov for å ha en paraplyorganisasjon for å kontrollere hvem som faktisk er medlemmer og ikke, hvis ikke blir det bare anarki. Hvem som helst kan opprette lokallag, hvem som helst kan si de er medlemmer.. Skal man få til noe slikt må det bli nasjonalt medlemsskap på et eller annet vis, i en paraplyorganisasjon, og det må jo da sannsynligvis koste noen kroner. Problemet blir jo da administrasjon og hva medlemmene får igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Vi får håpe at 11. juni treffet blir en suksess noe jeg tror det blir, og hvis folk kjører kolonne så lager jo det også litt liv og røre Jeg og Maze skal forøvrig lage vår egen kolonne Når det gjelder lokallag så er det også noe jeg har tenkt på i det siste, og jeg tenkte derfor at jeg skal lufte mitt forslag til hvordan vi kan gjøre det på forumet; Hva med å lage et eget "Happenings" forum, inndelt etter hvor i landet du er fra? Kan jo bare deles opp i fire, med nord,sør,øst og vest så kan folk legge inn småtreff, stortreff etc. der. Det blir liksom litt lite oversiktlig å legge det inn på "Annet" siden det er ca 174328462 tråder her daglig, så de faller lett bort, og blir i mange tilfeller aldri sett av folk som ikke henger her 24/7. Hva syntes du Gunnar? Blir det mye jobb for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 morten318 legger ut en tråd i kveld om lokallaget oslo omegn. hvis han får ut fingern da.Håper på god respåns og oppmøte selv om det er kort tidsfrist, men føler det er lettere og forholde seg til noe som skjer snart. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=228282#228282 bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå