Gå til innhold

Lokallag på bimmers?

locktite
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet med lokallag er jo nettopp det Gunnar har påpekt, nettopp at vi må ha en helhetlig paraplyorginisasjon og en administrering.

DERIMOT, det jeg tror vi HedOpp kara kunne gjort er å lagd en egen "klubb". F.eks Mjøsa BMW entusiastklubb (f.eks!). Rett å slett fått en leder, et styre og kanskje en eget samlingssted/lokale. Det er jeg tilhenger av.

Et annet tema kan være om vi skal dra HedOpp CCN på beina igjen? Vil høre hva dere mener.. For der er hele "paraply" organisasjonen og styre på beina.

Men det spørs jo hva slags retningslinjer lokalavdelinga vil få som følge av dette, siden BMWCCN er underlagt BMW AG, altså en offisiell entusiastklubb (?) Rett meg om jeg tar feil!

Er ihvertfall tilhenger å ha en mest mulig fri lokalavdeling som står 100% fritt til å gjøre hva den vil av aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser at etter Minitreff bimmers i Drm distriktet (søn 7 okt fra kl 16:00)

kommer

BMW Treff i Trondheim. Nytt treff søndag 07/10. Møt opp!

"bimmers.no Hed/Opp" - Vinteraktiviteter

Ligger tydligvis skritt foran.

Bra! Om vi får samlet en fast trofast gjeng på den 3 mest aktive bimmer`s treff tråder, håper jeg Bimmers kan holde et årstreff.

Vel bare en tanke som kreves tillitt til oppmøte gjennom de 3 tråder. (hmm musketee`r,ææ). Hvem av de 3 nevnte har flest oppmøte egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bimmers Trondheim har nå ca 5-6 faste samt "gjester" hver 14 dag.

Ble startet etter at jeg søkte andre entusiaster i ormådet etter å ha flyttet hit, og Einar var i "fyr og flamme" med en gang.

Startet bare vi 2, men etter hvert er vi blitt noen faste, og det kommer alltid noen nye :D

Nå prøver vi egentlig bare å holde treffene i gang og håper på at det skal gi seg noen muligheter for litt mer "organisert".

Problemet med 1 tråd på treffene som begynner å bli på noen sider er at det skjelden kommer varsel fra bimmers om at det er kommet nye poster, og at den kan bli litt gjemt i forumet.

Et ønske hadde vært en egen "headliner" for de forskjellige distr.treffene her ute til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra Ske1eton.

I Drm kan du si at haggenisse og jeg var de som fikk de første treffene på beina. Selvfølgelig ting har utviklet seg der andre med på konkrete meninger i positivt retning har gitt positiv innflyttelse til hvor og når etc vi vil ha disse treff. Her er ingen sjefer men vi er jo avhenging av meninger/ønsker i felleskap på hva,hvordan etc vi øsnker disse treff. Ser Stramvaier at dere i hedemark oppland tenker skritt foran oss andre her utover vinteren også. Tror vi har insperasjon av hverandre vi kan ta med oss hver for oss til de 3 bimmers treff som nevnt.

Å ja Ske1eton mulig vi kan spørre Gunnar om "Et ønske hadde vært en egen "headliner" for de forskjellige distr.treffene her ute til venstre."

Støtter den.

Flere med samme ønsker????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Support your local bimmers 8)

He he, fikk jeg noen mc klubb relasjoner i hode her nå men :?:roll::):wink:

Å! Uff! Det var ikke meningen 8)

Kjører demokratisk valg av møtested osv og fungerer greit.

Nå blir det mer drop-in og uhøytidelig, men storkoser oss vi :D

Er haggenisse snill og grei skal jeg kanskje fortelle han hvilke pærer jeg bruker (...??) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja Ske1eton,

Jeg for egen del også har storkost meg, noe jeg tror de andre også har gjort. Vært litt besjedenhet, men som regel løsnet litt underveis. Viktig at noen tar litt ordet og får ting på glidd uten at det blir dominerende. Alt blir lagt tilrette via tråden vi har via innspill som kommer opp. Prøvd oppsumere underveis og prøvd satt agenda underveis (koordinere).

Haggenisse er kjempekar med egne meninger han. Ikke noe vondt der ut ifra de samtaler vi har hatt. Håper han dukker opp imorgen da (ikke fått noen mld om siste treff når det nevnes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagenisse=en mega kverulant som har tid til overs å gjør det på nett :wink:

Greit å holde trådene om småtreff oppe så folk vet at det er litt som skjer rundt om..

Nå skal jeg ikke blande meg helt opp i hva du og evnetuelt Hagenisse mener sånn sett. Vet bare at Hagenisse har bidratt med innlegg og faktisk stilt opp. Dessverre har noen hatt mere i kjeften enn hva de kan stille opp med.

Ja håper tråder om små treff kan være positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bimmers.no er jo ikke en bilklubb men et virtuellt lite samfunn.

Sjekk heller ut hva din lokale bmwccn avd kan tilby.

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/index.htm

Kanskje det hadde vært plass for et alternativ til bmwccn, er jo ikke alle som vil bli medlem i en klubb. Hvorfor ikke gå skrittet ut fra virtuellt samfunn til en form for klubb, men ikke klubb alikevel. Hvis dere forstår hva jeg mener.. En form for gathering for bimmers.no sine brukere så nettopp folk kan bli kjente og vase nettopp skit.

Støtter det forslaget hundre %...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda conan men det er nesten slik det fungerer idag.

Bmwccn har selvfølgelig større press på seg da det er betalende medlemmer. Bmwccn har faste rutiner og medlems avgift samt rabatt avtaler på deler. Enn kan regne med det blir noe av det som blir bestemt, men prisen her på bimmers er = 0kr . Dette har igjen sin pris da det ikke er adminstrasjon bortsett fra f,eks bane treff da. Syntes fora her på bimmers er utrolig bra. God og hurtig respons. Bmwccn sitt fora har treg respons men bærer preg av kvalitets svar. Uansett for egen del syntes jeg disse fora utfyller hverandre. Mange her på bimmers som faktisk sitter i styret på diverse bmwccn avd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter har du jo rett Glenno, er det noe så legger jo folk ut topic til minitreff osv. Er egentlig ikke så gammel her på dette forumet så har vel egentlig ikke satt meg helt inn i alt som foregår her, men er det stedet jeg tilbringer desidert mest tid når jeg er på nettet.

Og er meeget fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...