Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har laget album fra treffene på Photobucket. Kan få passord osv og hente det som er interessant. Kunne tenkt meg en fotosession mot sommeren med noen av de fine bilene vi har her oppe. Er slik at de som møter på disse treffene mer enn en gang er de som er mer enn gjennomsnittlig interessert i bilene, og bruker mye tid og penger på å holde de i orden og gjøre de individuell. Kanskje et stortreff mot sommeren i midt-norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 [quote="Ske1eton Kanskje et stortreff mot sommeren i midt-norge? Hmm, kansje det. Måtte vært en langhelg kansje da? Om ikke midt-norge så klar for stortreff mot sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Støtter forslaget om slike treff fullt ut! ser det har vært flere slike treff i Nordland, bare synd ikke jeg har fått det med meg. var jo nesten på vei til Trondheim for å delta, men selvfølgelig kom jobb i veien som vanlig.. Stortreff til sommeren derimot høres veldig interessant ut! så fremt det blir plassert et sted hvor det er muligheter for folk som bor litt lengre nord å komme seg nedover uten å måtte ta ei uke ekstra fritt for kjøringa sin del. alltid gøy å se hvordan andre har individualisert bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ser for meg Midt-norge som et aktuelt sted, selv om tettheten av bimmere kankje er større sørafor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Vålerbanen burdet vel være det beste stede å ha et treff hvis man tenker på oppmøte. men det er snakk om her i hed/oppland at det blir ne freff på trevatn i vinter med is kjøring. og da er det for alle å bare bli med . vi kommer nærmere tilbake til dette. så det er bare å følge med i tråden våres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Syntes det har dukket opp mange bimmers treff tråder. Syntes det er uoversiktlig følge disse. Vet det har vært diskutert før men mistet litt oversikten over disse også dessverre. Syntes det hadde vært kjekt å hatt en samletråd over de forsjellige trefftråder som er, om enn skulle ta turen. Laget derfor en tråd der jeg håper på kun link/dato til disse trådene kan legges ut. Her er denne tråden jeg har kalt "Bimmers treff 2008 - samletråd". Noen syns punkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Nå falt den tråden jeg nevnte over ut da en annen person på fora her mente oppdateringer av treff burde kunne gjøres av en person som kunne forandre første innlegg i tråden etter hvert som de forsjellige treff ble satt. Fra ifjor har det blitt mange treff tråder rundt om i landet. Burde hatt en tråd der trådstarter kunne oppdatere første innlegget etter hvert som treffene var (terminliste). Ingen som har litt tid til dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Nå falt den tråden jeg nevnte over ut da en annen person på fora her mente oppdateringer av treff burde kunne gjøres av en person som kunne forandre første innlegg i tråden etter hvert som de forsjellige treff ble satt. Fra ifjor har det blitt mange treff tråder rundt om i landet. Burde hatt en tråd der trådstarter kunne oppdatere første innlegget etter hvert som treffene var (terminliste). Ingen som har litt tid til dette da? Prøvd å få egen headline på treff, men ingen interesse fra bimmers admin eller moderatorer. Må vel gå an å finne en om kan holde en treff-tråd oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Det kan jeg da alltids ta på meg jeg.. Så lenge folk sender meg PM hver gang det er ett nytt treff, hvor det skal være osv, så kan jeg da alltids holde en slik tråd oppdatert Men som nevnt over her, så må da admin merke denne som en "nyhet" eller ett eller annet, så den holder seg i toppen til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Ja høres bra ut mAZE og enig at dette må da få lov til å ligge på toppen. Har du sendt admin en pm mAZE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Nei, det har jeg ikke gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 jeg har laget tråd om treff for sørlandet i hvertfall, så hver gang det blir nye treff på gang, så endrer jeg bare teksten og setter opp nye tider og sletter påmeldte... på linken i signaturen... på den måten har jeg kontroll over treff i sør i hvertfall... (folk fra rogaland og opp mot telemark og slikt er også med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Nå er vi over 15 biler på hvert treff, og BMWCCN har meldt sin interesse. Har planer for å dra sammen på andre motortreff osv, og mener vi kjører god reklame for bimmers.no... Mulig det er umulig å legge en egen "hva skjer tråd" på dette forumet. Det triste er da at det er totalt uoversiktelig å finne tråder for å finne evt treff i det området man er, eller tenker å reise til, og vi derfor mister muligheter til å treffes å knytte nettverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 skulle hatt en treff tråd for hver del av norge! hadde vært mye enklere å fulgt med, så kan de som vil stikke innom og se på hvor og når de forkjellige treffene er... jeg for min del kan godt ha ansvar for sørlandsdelen hvis dette blir aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Tar opp igjen gml diskusjon. Laget en felles tråd som gikk på legge inn info om andre bimmers treff tråder men slettet denne da det kom det et forslag fra noen på lage tråden anderledes, med tanke på en person som kunne oppdatere denne ofte (hadde ikke selv samme mulighet hver uke). Slettet tråden med håp om ny tråd men denne dukket ikke opp. Poenget er iallfall ha en tråd som kan ligge bl.a de øvre trådene fast, der tråder til forsjellige treff ligger på første innlegg og oppdateres med dato etc... . Noen andre som tenker litt som meg her på bimmers: Bumper litt. Noen som kunne laget en egen tråd for bimmers treff rundt i om landet og som da kan på første innlegg oppdatere terminlister for disse? Så kan vi høre med Gunnar muligheten for få dette liggende oppe på en av de øverste plassene øverst. Har Sørlandets treffene falt ut nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå