Superted Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Vindusviskerene står nå vertikalt i hvile stilling, noen som vet om det er mye jobb for å få de tilbake, vindusvisker bak virker heller ikke mener å ha hørt at det er ledningen som går i kanalen til bakluka, noen som har vært borti dette. erforøvring 520 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Når det gjelder viskeren bak, er det som du sier et kjent problem med ledningsbrudd der kabelen går inn i bakluka. Har også vært borti at bakviskeren ikke gikk pga manglende smøring i overgangen mellom motor/viskerarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 ingen som har noen tips til viskerne foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 sjekk at staga heng ihop, som ligg under pollenfilteret på førarsida,men dette er berre viss viskarane ikkje virkar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 de virker de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Mulig dette er et dumt svar, men på min E39 så parkerer viskerene rett opp hvis jeg har viskerbryteren i annen stilling en av. Altså de parkerer nede hvis viskerene er av når tenninga slåes av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 De havner oppe uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ljos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg har samme problem nå... Noen som har et svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingx3 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg fikk beskjed om at vindusviskermotoren var ødelagt, det tok ca 4 timer på verksted for å bytte motoren. Et annet alternativ kan jo være at du må ha et nytt releê til vinduskvisermotoren. (Ligge fremme sammen med hjernen, under venstre pollenfilter når du står mot motoren) noe som er mye billigere enn en ny motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå