Gå til innhold

Jevn senking på E36,hjelp


Arnefles
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MORTEN318: Tror faktisk jeg så bilen din utenfor Metro for noen uker siden...,på snøføre? Kan det stemme at du slapp av noe unger og ei frøken?

Jeg bor bak metro,ofte på Robserud og vasker i "gjør det selv hallen".

Mulig min vil bli lavere siden den veier mer,både 6'er og automat+at det blir vel noe anl.til sommeren.-he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagenisse... Mente vel at auto-trio har bilstein istedet for H&R vel? Finner ikke H&R på nettsiden der...

Jeg kommer til å montere settet selv til våren og få en annen til å justere forstillinga.-regner med det er ganske greit å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo billig sett fra Eiker motorshop til 998+150kr i frakt. (B+G fjærer)

Syns det funka bra til å være så billig, men kan jo være lurt å kjøpe et kjent merke til en tusenlapp mer 8)

Dem pleier å kjøre kampanjen bak på motorbørsen.

Si ifra når du bestemmer deg for et sett :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MORTEN318: Tror faktisk jeg så bilen din utenfor Metro for noen uker siden...,på snøføre? Kan det stemme at du slapp av noe unger og ei frøken?

Jeg bor bak metro,ofte på Robserud og vasker i "gjør det selv hallen".

Mulig min vil bli lavere siden den veier mer,både 6'er og automat+at det blir vel noe anl.til sommeren.-he he.

Unger? hehehe.. Var nok ikke meg da.. vasker på gjør det selv på fjellhammer mye. på statoil der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg får ikke til å legge ut bilde av min 320ia e36 med eibach og bilstein. men vil bare si at du får ca 1 cm mellom dekket fram og skjermen(17 tom 235/ 40). bak ganske jevnt.. problemet med bilstein dempere er at de ikke er holdbare byttet to sett på to år jeg pga av lekkasjer må være nøye med spyling av mansjetter... supert å kjøre med kjøpte hos auto trio..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe 325ixturbo med bilder? Vil gjerne se bilen hans.. Har et sett 17" m.235/45-17 dekk på handa,se på dem i helga.

325ixturbo: Du fikk vel nye dempere på garanti? -men kjipt med extra jobb da!

Ps! Pen bil sindre21!

sindre21: Hva var grunnen til at du byttet fra apex til Bilstein/H&R,stor forskjell-komfort og pris? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe 325ixturbo med bilder? Vil gjerne se bilen hans.. Har et sett 17" m.235/45-17 dekk på handa,se på dem i helga.

325ixturbo: Du fikk vel nye dempere på garanti? -men kjipt med extra jobb da!

Ps! Pen bil sindre21!

sindre21: Hva var grunnen til at du byttet fra apex til Bilstein/H&R,stor forskjell-komfort og pris? :D

jeg hadde bilstein på den når jeg kjøpte den.ble tatt i kontroll av statens vegvesen of måtte på kontroll.fånt ut at den ene demperen lakk litt og jeg fikk ikke tak i tuv papirer apex er helt ok og kjøre med ikke like stivet ga 4300 for dempere og fjærer.blir vel til at jeg bytter tilbake.du får jo også coilover kit til rundt 5000 kroner i dag også da sikkert ok til vanelig kjøring.jeg har et sett med 17 jeg også har en som skal se på de i morgen.hvis han ikke skal ha dem kanskje du er intresert?oz superleggera 225/45x17 rulla ca 2000km nye i fjor høst.ikke kant kjørte masse gummi igjen er de som sitter på bilen når den er blankest :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at apex var så bra,mulig jeg har feil inntrykk av dem.

Tror jeg dropper coilovers.

Ergelig med lekk og hel.... biltilsynet,mere trangsynte folk skal man lete lenge etter.

Jeg skulle ha bilen på eu der og samtidig godkjenne senking,måtte FAEN meg bestille 2(!!) timer for det! -Kunne ikke gjøre det i en og samme time nei,tar jo ik lang tid egentl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...