Bmwfanatic Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg mistenkte att denne kunne være en sveist original, men ser dem slik ut innvendig? Jeg har egentlig ikke mye peil ang dette.. Var også sagt att det var m535 diff som satt på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er nok en sperre du har der ja.. da jeg sveiset bakenden min, så så det ikke slik ut inni den(E30 sådan)... det skal jo stå en plass på klokka om det er sperre men jeg husker ikke hvor og hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er en sperrediff, og jeg tipper den kommer fra en E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Ja det vil jeg tro :D Var også sagt att det var m535 diff som satt på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Ja det vil jeg tro :D Var også sagt att det var m535 diff som satt på bilen.. Ser du ut fra bildet at den er til en M535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg synes det ser ut til at den er for liten til og være en m535 diff, men er ikke sikker da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Det er en diff med brems ja. Bare se på det skiltet som henger på den, der står det nok en "S" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå