Gå til innhold

Tåkelysproblem, trenger råd


ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Har tåkelysene montert, men mangler knapp, ledninger osv.. (aldri vært tåkelys på bilen) ..

Ser at gsbildeler har knapp, men hva mer trenger jeg originalt? Er det noe mer elektrisk, eller kan jeg legge opp ledninger selv? Trenger jo egentlig ikke lys i dashen da, men hadde vært kjekt det og..

Noen som har peil? Har lyst på lys i tåkelyktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. du skulle kjøpt ettermonteringskittet fra koed.dk som jeg gjorde.

Kostet rundt 1600,-for alt jeg trengte. Reléer, ledninger, knapp og alt! Kjempegod bruksanvisning også.

Så, nesten prøv å få solgt de lyktene du har ved evt å gå i null, for så å kjøpe kittet fra koed.dk. Da får man alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo... kjøpte spredere uten ledningsnett til en golf 4 jeg hadde.

Ledningsnettet (ledninger, kabelskor, rele og bryter) mener jeg kostet ca 80,- Fulgte ogsåmed grei bruksanvisning, men fant en bedre en på nettet.

La opp dette selv og bare koblet meg inn på parklystrømmen.

Her var det orginalt spredere i lyktene som jeg bare koblet fra og satte på de nye slik at jeg fikk brukt orginal bryteren.

Vil tro det er samme på bmw så du kun trenger å kjøpe bryteren og legge opp resten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. du skulle kjøpt ettermonteringskittet fra koed.dk som jeg gjorde.

Kostet rundt 1600,-for alt jeg trengte. Reléer, ledninger, knapp og alt! Kjempegod bruksanvisning også.

Så, nesten prøv å få solgt de lyktene du har ved evt å gå i null, for så å kjøpe kittet fra koed.dk. Da får man alt.

du har vel ikke mulighet for å legge ut denne bruksanvisningen?

kjøpte med et ettermonteringskit fra motortechnik.no, men fikk ikke med noe bruks anvisning. så er ganske blank på hva jeg skal gjøre..

må man åpne sikringsboksen, dashbordet og full pakke eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. du skulle kjøpt ettermonteringskittet fra koed.dk som jeg gjorde.

Kostet rundt 1600,-for alt jeg trengte. Reléer, ledninger, knapp og alt! Kjempegod bruksanvisning også.

Så, nesten prøv å få solgt de lyktene du har ved evt å gå i null, for så å kjøpe kittet fra koed.dk. Da får man alt.

du har vel ikke mulighet for å legge ut denne bruksanvisningen?

kjøpte med et ettermonteringskit fra motortechnik.no, men fikk ikke med noe bruks anvisning. så er ganske blank på hva jeg skal gjøre..

må man åpne sikringsboksen, dashbordet og full pakke eller?

Sure!

Døttet den opp her:

http://upload.chrzz.no/upload/E36_Taakelykter_Alle.pdf

Kjappeste måten å få den ned på, er å høyreklikke på denne linken over, og velge LAGRE SOM eller SAVE AS.

Merk:

Den kan være litt *vrien* å lese, men det er fordi den omhandler både EU og US-versjonen. Ha tungen rett i munnen når du går igjennom anvisningen, og hvis noe ikke stemmer (du finner f.eks. ikke en ledning i virkeligheten, som er nevn i bruksanvisningen), så er det nok fordi du da kanskje ser på US.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...