butterc(o)up(e) Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Hei! Har ett sett felger med dekk som har sittet på min e46 coupe. felger: Breyton kopi 8,5*18 et 38 dekk: Tyfoon 2 stk 225.40 og 2 stk 235.40 Felgene er 100% strøkne, men dekkene er noget kantslitte, all right mønster ellers. Se på vedlagte bilder. Pris ikke under 5000. Hege, tlf 90942095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 pene felger på nydelig bil hadde kjøpt dem tvert om jeg hadde e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Hvor befinner felgene seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butterc(o)up(e) Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Heisann! Felgene befinner seg på Flisa, ca 6 mil nord for Kongsvinger, ca 14 nord for Oslo. mvh Hege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Fortsatt til salgs? Kan være interessert i felgene. Ganske OK det Breyton designet. Er det lov å spørre hvorfor du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Hei jeg kan kjøpe felgene dine for 4000, dekkene er jo kantslitte og må byttes. dersom de er uten riper og hakk Kan evnt hentes på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Dæven som de kledde den bilen. Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butterc(o)up(e) Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Fortsatt til salgs? Kan være interessert i felgene. Ganske OK det Breyton designet. Er det lov å spørre hvorfor du skal selge? Ja er fortsatt til salgs, men har kontakt med en som nok er villig til å gi 5000. eneste grunnen til at jeg skal selge er at jeg skal opp en dimensjon, kan ikke ha mindre felger enn samboeren min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Holder du til på flisa og eller? tror jeg kanskje så bilen der på esso på nevnt sted i går en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Sinnsykt pene på den bilen der ass.. Ville ikke byttet.. De var utrolig rå faktisk på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Fortsatt til salgs? Kan være interessert i felgene. Ganske OK det Breyton designet. Er det lov å spørre hvorfor du skal selge? Ja er fortsatt til salgs, men har kontakt med en som nok er villig til å gi 5000. eneste grunnen til at jeg skal selge er at jeg skal opp en dimensjon, kan ikke ha mindre felger enn samboeren min:) OK. Jeg er fortsatt interessert. Så hvis det ikke går i orden, kan du jo gjerne sende meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 ....såg meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butterc(o)up(e) Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Hei Grunnet at kjøper synes det ble for problematisk å hente felgene, er de fortsatt til salgs:) mvh Hege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butterc(o)up(e) Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 det er jo ho med den fine e46'n ifra Flisa jo heihei:D og vælkømmin hit tell øss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå