TronniE46 Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Max uflax gutta! I helgen stod bilen min parkert utenfor en fest, jeg kjørte siden jeg skulle jubbe dagen etterpå. Jeg titter ut vinduet og ser kompisen min kliner med ei kjærring på panseret mitt. Tenkte der og da at det sikkert gikk greit men så i dag at det var en bulk på panseret, den er ikke svær, bare snakk halv cm. trykket inn. Hva f"¤#% skal jeg gjøre? Er rimelig frustrert.
propan Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Ta leie av kompisen din tilsvarende reparasjon for å kline på bilen din..
Øyvind L. Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Be dama eller kompisen din betale.. Det hadde jeg gjort. Samme faen og sure de hadde blitt. De har ikke noe med og henge på bilen din..
ØyvindB Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 http://www.norteknikk-as.no/ (bilen er ikke lakkert etter retting) du kan jo ta deg en tur til disse gutta, de har reddet meg en gang!
sigklep Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 Jøss, det må jeg si. De gutta var flinke til å rette opp. Har de noen spesielle verktøy eller maskiner for å gjøre dette?
Ole-P Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 er han kamerat så betaler han for seg. er jo helt reelt det. men en ting jeg lurte på? når du like vell hadde lakk sprøyta oppe hvorfor ikke ta cup wings'a i samme slengen?
jpse36 Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 er han kamerat så betaler han for seg. er jo helt reelt det. men en ting jeg lurte på? når du like vell hadde lakk sprøyta oppe hvorfor ikke ta cup wings'a i samme slengen? hvis det er den merca du tenker på. så er det ikke brukt noen lakksprøyte
boost Skrevet Mars 27, 2006 Skrevet Mars 27, 2006 ta dama hardt i betaling:) so tar du å fixer dette lett sjøl:) sugekopp kansje ?
TronniE46 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Skrevet Mars 28, 2006 Tror jeg dropper sugekopp, boost. Og jeg banger ikke hu derre der ass!
2RE_Racing Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Tror jeg dropper sugekopp, boost. Og jeg banger ikke hu derre der ass! Hehe.. Den satt! Sugekopp er effektivt på bulker uten kanter. Jeg fikk testet det i praksis etter en lite våken pappa som måket taket. Man kunne ikke se at det hadde vært bulk etterpå faktisk. Lakken var dårlig da, og det var alpinhvit, mulig det var noen merker... Har lakka i ettertid.
lomiss Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 hehe. dette temaet ble faktisk litt morsomt. men kjipe grier ass. men dem skyller vel på fulla.
|Andreas| Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 Er det ikke bare åpne panseret også poppe ut bulken?
Arnefles Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Jævla bitch,må jo f... meg bruke hue da-sette seg på en bil sånn!! Fy fy!!
Scirre Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Hehe.. regner med vi alle har hatt problemer med å bruke hue i fylla, det må ihvertfall jeg innse *tenke tilbake på garasjekræsj og diverse* men back to the problem.. jeg ville også trodd det burde gå bra om du bruker sugekopp eller trykke ut bulken fra innsida dersom det er sånn type bulk som jeg ser for meg.. hvor stort areal er den utover sånn ca? krysser den noen kanter ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå